Toon posts:

1024 mb ecc pc2700 geheugen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al weken op zoek naar een bedrijf/merk die mij een 1024 mb ecc pc2700 ddr kan leveren. Heb op heeeeeeel veeeeeel sites gekeken maar ik kan helemaal niks vinden! Wat ik wel vind zijn 1024 mb ecc pc2100 geheugen modules. Lijkt net of het voor pc2700 niet intressant is?

Heb zelfs hier bij de tweakers shop gekeken maar niks gezien (of kennelijk er over heen??)

Misschien dat iemand wel een web adres weet voor dit:

1024 mb ecc pc2700

Verwijderd

dane

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
shop.tweakers.net/geheugen? :?

Verwijderd

Topicstarter
huh ? hmm ik denk dat ik maar een bril moet kopen foutje mensen !!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Unbuffered of registered? Als het registered is moet het te doen zijn maar omdat je het er niet expliciet bij vermeldt zal het wel unbuffered zijn en dan wordt het idd wat lastiger.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik vragen wat het verschil is tussen unbuffered en registered? heb het nodig voor een webserver, daar wil ik in iedergeval ecc dimmetjes in.

Trouwens de 1 site heeft dns problemen en de andere site die wel een ecc dimm erop heeft, wel een karige beschrijving: DDR 1Gb PC333 ECC+REG Brand/Third 544.50 eur. bij challenge computers

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wat het verschil is, zie de RAM FAQ :) Wat belangrijker voor jou is om te weten is wat jouw moederbord slikt: wel of geen registered. (hier zie ik dergelijke reg ecc PC2700 DIMM's voor een lagere prijs, mét specs)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 18:02
non-ecc 1GB heb ik nog nergens gezien,
ecc registered 1GB staat genoeg op tweakers pricewatch
Pagina: 1