[nv4_disp.dll] Detonator 43.51->Problemen met WinXP

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 20:18

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Ik heb nu sinds een tijdje Windows XP Pro geïnstalleerd, maar ik ondervind nogal wat problemen. Het gebeurt regelmatig dat mijn beeld ineens wegvalt (vaak maar één seconde ofzo) en dat ik dan een vreemd misvormd beeld krijg. Daarna gebeurt het nog een aantal keer, en dan loopt 'ie vast met een mooi blauw scherm. De foutmeldingen verschillen nogal, maar het heeft altijd te maken met het bestand "nv4_disp.dll". Met de Detonators versie 43.45 had ik al dezelfde problemen. O ja, het gekke is dat als ik na een crash reboot het probleem (vrijwel) niet meer voorkomt... :? Zijn er nog meer mensen hier met dit probleem en, nog liever, bestaat er een oplossing voor dit probleem? Hier nog even mijn systemspecs:

AMD Athlon XP 2000+
Epox 8K3A mobo
512 MB PC2700 DDR
ASUS V8440 (GeForce4 Ti4400 128 MB)
Windows XP Pro SP1

Iemand?

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 10:51
Alle videokaart drivers deinstalleren.
Download op www.guru3d.com een van de volgende programma's:
Detonator R.I.P. of Detonator Destroyer
Computer rebooten en de 43.45 opnieuw downloaden en installeren.

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 20:18

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Zal dat dan het probleem oplossen? In principe ga ik dan toch gewoon weer terug naar hoe het nu is? Ik zie hier eerlijk gezegd niet echt de oplossing in, maar dat kan aan mij liggen...

Verwijderd

Wat je ook kunt doen is eerst even zelf het een en ander uitproberen, lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * ook even door aub... :)

Dit topic is gesloten.