Toon posts:

Form handler in php

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al geruime tijd een php script die een ingevuld formulier verwerkt, ook moet het script in staat zijn om plaatjes te kunnen uploaden. Zoiets als marktplaats.nl dus, maar dan zonder email verificatie enzo. Weet iemand waar ik zo'n dergelijk script kan vinden. Ik ben al op veel sites geweest zoals op hotscrips.com enzo maar daar vond ik steeds weinig nuttigs.
Mocht je zo'n script kennen en het hier even willen doorgeven alvast veel dank _/-\o_

Gert

Verwijderd

Licht eraan wat je er nog meer mee wilt gaan doen.

Ik heb net een script met een 'foto-album' / 'web-shop' afgerond ... en werkt best aardig ...

Maar, je wil hem in PhP ... met of zonder GD/Jpeg etc. met of zonder MySQL (wat dan wel?)

Verwijderd

Zelf eens wat zoeken op www.php.net of www.phpfreakz.com ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ff op die sites kijken, maar het is voor een klein advertentie systeem ala marktplaats....

Verwijderd

Kijk voor het uploaden/moven van plaatjes een hier.

En verder lijkt dit een beetje op een scriptrequest...

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
ik geloof niet dat scriptrequests erg gewaardeerd worden in dit forum...als je kunt posten op een forum kun je ook zoeken op internet is een beetje de algemene aanname

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan zoek ik verder en hoop ik dat ik wat vind................in ieder geval bedankt voor de moeite :)

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 13:09:
ok, dan zoek ik verder en hoop ik dat ik wat vind................in ieder geval bedankt voor de moeite :)
Enneh, welkom op GoT, je 'opvoedingscursus' is zojuist begonnen ;)
Veel succes ermee, Google is je vriend :P

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Geen scriptrequest in P&W ;)
Reden hiervoor is dat scriptrequest beschouwd worden als de ultieme luiheid. Ipv zelf te programmeren, ga je het een ander laten doen en laten opzoeken ;)
Zie verder nog het P&W beleid voor mee info :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.