X-Box icm adsl (usb-modem)

Pagina: 1
Acties:

• da_denstar
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09-2023
Ik moet voor iemand een xbox aansluiten aan een adsl verbinding. De mensen hebben 3 pc’s. Op dit moment is 1 pc voorzien van internet (adsl) mbv een usb modem, de pc staat trouwens beneden. Nu is het de bedoeling dat er boven 2 pc’s voorzien moeten worden met internet en daarnaast ook een xbox. Nu zag ik in de handleiding van de XBOX-live dat men er al van uitgaat dat de klant een Ethernetmodem heeft. In mijn geval hebben deze mensen een usb-modem.

Nu dacht ik een netwerk te gaan maken en de pc beneden (WIN XP) te bombarderen als server, dus hier duw ik een netwerkkaart in om deze te koppelen met de 4 poorts-hub die ik boven ga plaatsen. De overige (win98) 2 pc’s duw ik ook een netwerkkaart in en koppel deze ook aan de hub. Dus 3 poorten bezet.

Hiero mijn vragen:

Nu viel me op dat in de beschrijving de utp kabel van de XBOX geplugd kon worden in de Uplink port? Is dit correct of kan ik deze eventueel in de 4e vrije poort plaatsen?

Weet iemand misschien tegen welke problemen ik kan lopen ?
Weet iemand misschien waar ik hier meer info over kan vinden, XBOX i.c.m. ADSL usb-modem
Weet iemand misschien een ander alternatief ?

Ik hoor het wel alvast bedankt,

Denstar

• da_denstar
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09-2023
En....

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Je moet gewoon een internet connection sharing progje erop knallen of kan windows xp dat van nature al dacht het wel. Je moet enkel ff kijken wat voor kabel je nodig hebt tussen xbox en switch ik denk staright

Verwijderd

Straight als je in een gewone poort propt, en een crosscable in de uplink fietsen. Als je die wilt gebruiken tenminste :P