Toon posts:

[winXP] IE en mappen niet meer te openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn pc, ik kan IE niet meer openen en kan mappen niet meer openen. Ik kan nog wel in windows verkenner, start menu, en programma's werken ook gewoon allemaal nog. MSN werkt ook nog gewoon.

Ik zit nu achter een andere pc, hier werkt alles wel gewoon. Het vreemde is dat de andere pc (die het niet meer goed doet) als server dient (crosscable).

PC info:
IE 6.0
Win XP home
AMD 1900 XP+
G-force 4

Wie zou mij hierbij kunnen helpen?

edit:

Is al opgelost, virus scan...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 16:14 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat bedoel je met "mappen niet meer te openen"? Je kunt blijkbaar wel in de verkenner, maar daar kun je geen mappen openen? :?
Verder: heb je SerivePack1 al?
En wat heb je verder geprobeerd om dit probleem op te lossen?

PS. Ik pas je topictitel even aan zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 08-04. Let hier in het vervolg zelf even op aub.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je toevallig met policys zitten klooien, of is dit gewoon spontaan gebeurd :?

heb je een internet connectie op de server :?, adaware gedraait, virusscanner gedraaid :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet met policys zitten klooien, het is gewoon spontaan gebeurt. Ik heb internet connectie op de server. ik kan daar ook gewoon op msn. Ik zal ff adaware aanzetten en de virus-scanner.

Welke servicepack 1 bedoel je? voor IE?

Ik heb vrij weinig gedaan om het probleem op te lossen, met de simpele reden dat ik gewoon niet wist wat ik moet doen. Ik heb namelijk niet zo vreselijk veel verstand van computers.

Met mappen bedoel ik dat ik niet meer op deze computer en mijn documenten op mijn bureablad kan klikken (ja ik kan er wel opklikken maar dan gebeurt er niks)

[edit]
ad-aware results: 487 dingen verwijderd. Ik kan nu wel IE opstarten maar hij kan geen enkele pagina vinden. Deze computer ed. is nog steeds niet te openen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 12:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

Welk virus was het?

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1