Wie weet een oplossing voor mijn ,,munu'' probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik ben bezig met een site.
En ik wil gebruikmaken van een menu dat uitklapbaar is (met zo'n plus en min).
Nu heb ik deze gevonden op een site (was overgens de enige)
http://soen.oorlogirak.com/VFST/menu/index

Dit is een java script menu.

Maar nu heb ik het volgende probleem, nu ik het op de site heb gezet:
Als ik bv. Optimist A open klap en daarna Optimist B , op dat moment verdwijnt er een gedeelte. En dat staat nog al onoverzichtelijk.
Kijk hier maar eens : soen.oorlogirak.com/VFST

Weet iemand een oplossing voor dit probleem , of heeft misschien iemand een ander script voor mij met de zelfde werking (heb zelf al veel gezocht maar kon zo'n zelfde menu nergens terug vinden)

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:25
Ehm...ik heb nergens problemen mee, dus het kan aan de resolutie liggen. Verander je resolutie eens. Als het daaraan ligt moet je de fonts e.d. aanpassen aan een andere resolutie (800x600)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

Je zou je frameset kunnen aanpassen van scrolling="AUTO" naar een andere optie kunnen zetten, zodanig dat hij standaard een scrolbarr laat zien.

Armageddon: Weet je zeker dat je goed gekeken hebt? Ik zie het hier op 1024x786 ook nl, er valt een gedeelte van het menu weg.

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
armageddon_2k1 schreef op 28 April 2003 @ 11:41:
Ehm...ik heb nergens problemen mee, dus het kan aan de resolutie liggen. Verander je resolutie eens. Als het daaraan ligt moet je de fonts e.d. aanpassen aan een andere resolutie (800x600)
Nee daar licht het niet aan , al kijk je op deze soen.oorlogirak.com/VFST
en je klikt hier één aan dan klappen deze open , al klik je er dan vervolgens nog een uit schuift de rest naar ondere (niet meer zichtbaar)
Het zou handig zijn als die andere automatische zich weer inklapt, maar dat krijg ik dus niet voor elkaar.

Wie kan mij helpen?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Pelle

🚴‍♂️

De maker van het script wellicht?
Lees de FAQ er nog maar eens op na; het stukje 'Kan iemand even...' is hier wel op van toepassing namelijk :)

Dit topic is gesloten.