[Win98SE] cookie probleem internet explorer

Pagina: 1
Acties:

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 21:19

active2

Google is your friend

Topicstarter
Ik zit met een aardig probleempje opgescheept!

We hebben ongeveer 20 machines (win98se) die internet explorer hebben (duh! :)) maar het probleem is nu dat 15 a 16 niet meer kunnen hotmailen (wordt een beetje druk op die 4 a 5 computers ;))

Goed waarom kunnen ze niet hotmaillen

Omdat cookie support uit staat ik denk nou dat zijn een paar instellingen die zo aangepast kunnen worden. Maar als ik daar ga kijken in preferences dan zie je de cookie gewoon op enabled staan als ik alle sec opties en dergelijke uitschakel krijg ik nog steeds dezelfde melding dus het ligt gewoon ergens anders aan. Alleen ik kan niet ontdekken waaraan.

Wie kan mij helpen?

Ik ben nu niet op mijn werk dus als er suggesties komen dan kan ik die niet meteen uit proberen maar vanmiddag om een uur of 3 ben ik er wel. Als iemand nog meer informatie nodig dan hoor ik het wel.

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:19

megaleo

Special member

Onder geavanceerd van internetopties standaardinstellingen herstellen. :?
Al gebrobeerd?

• active2

active2

Google is your friend

Topicstarter
hmm daar zeg je iets vanmiddag is effe uitproberen

alhoewel het kan wezen dat ik dat al uitgeprobeerd heb maar dat weet ik niet zeker

[ Voor 47% gewijzigd door active2 op 28-04-2003 12:04 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen

En weet je zeker dat de datum van die machines goed staat enzo. Er is regelmatig langsgeweest waarom de cookies niet werken, probeer een te [search=cookies inschakelen] bijvoorbeeld :).

• active2

active2

Google is your friend

Topicstarter
Als het de tijd is dan moet ik maar is een login script maken wat de tijd goed zet op de windows hosts. Tegen een Unix host :P met Samba moet lukken.

net time \\server /set /yes --> vanmiddag is kijken of dat werkt :)

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

ik wist niet dat dit een algemeen probleem was. Ik heb het dus ook met een fresh install en ook met windows ME. Ik heb er net een topic over geopend omdat ik me niet kon voorstellen dat iemand anders ook dit probleem kon hebben. Misschien is het een soort bug of virus...

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Had ik laatst zelf ook last van. Bleek achteraf waarschijnlijk bij MS te liggen; opeens doen ze het weer. Probeer ook ff je cache en off-line items te legen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• active2

active2

Google is your friend

Topicstarter
Ik heb net alles uitgeprobeerd ik heb de tijd goed gezet

Maar het mag niet baten!

Het is dus toch wat anders maar ik kan er niet achter komen wat er aan de hand is. Dit is knap vervelend. Deze pagina is bijvoorbeeld ook al met fouten op de pagina opgestart. Maar ik denk dat het ssl gedeelte van MS windows fucked up is. Want ik kan namelijk ook geen https pagina's openen.

Ik heb geprobeerd www.hotmail.com te openen dan mijn login en pass ingevoerd en vervolgens oke maar dit helpt niet. En dan zegtie dat die zijn pagina niet kan vinden :( vreemd :'(

Ik heb net windowsupdate.microsoft.com bezocht maar ik kon niet eens mijn pc laten scannen of er update's zijn. Ik heb alle certificaten weggedonderd in de hoop dat die ging vragen of ik het ssl certificaat wil accepteren maar dat doet ie ook niet meer. Volgens mij kan ik als hier geen antwoord op komt die pc gewoon volledig opnieuw installeren. Da's knap lastig voor 15 pc's.

Zelfs met msn kan ik niet meer inloggen :'(

[ Voor 32% gewijzigd door active2 op 28-04-2003 17:08 ]

Verwijderd

van http://support.microsoft....spx?scid=kb;EN-US;Q315207

SYMPTOMS

When you attempt to open a Web site, you may receive the following error message:

Cannot open webpage because cookies are not enabled.

Enable cookies and then retry.

You receive this message regardless of the security settings that you selected.

CAUSE

This problem can occur because AdSubract from interMute, Inc. has been installed on your computer. This software utility blocks ads and filters cookies.

SOLUTION

Delete program.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar toch

kan trouwens ook zijn dat als je hotmail in je favorieten hebt staan en die file brak is hij het niet meer doet, oftewel je favo hotmail weghalen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 20:48 ]

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Met messenger kom je overigens wel op je hotmail....

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Pagina: 1