[GP500] Hoe onder XP met Radeon 9700?

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik kom er niet uit. Ik wil heel graag GP500 kunnen spelen op mijn pc. Wanneer ik de executable dubbeklik gebeurt er niks. Ik heb al een patch gevonden om de game onder XP te kunnen draaien. Maar wanneer ik dan de executable dubbelklik krijg ik een zwart scherm en de melding dat er iets mis is met mijn videokaart of met de drivers.

Is er een mogelijkheid om de game toch te draaien met mijn radeon 9700?

P.S. Ik moet nog ergens een Voodoo Banshee hebben liggen, (die wordt volgens de doos ondersteunt) welke ik in een oudere pc kan stoppen. Maar goed, het liefste heb ik de game dus draaiend op mijn "gewone" pc.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Heb je al eens compatibliteitsmodus geprobeerd? Of probeer anders een Virtual Machine, daarmee kan je een oudere OS (bijvoorbeeld Windows 98) draaien op je huidige.
Ligt het trouwens aan je videokaart of aan je OS dat het spel niet draait?

The devil is in the details.

• F0kke
het OS is dus niet meer het probleem, aangezien ik al wel een WinXP patch heb geinstalleerd. Het probleem ligt nu enkel aan de videokaart. Ik krijg echt een melding dat de videokaart niet wordt ondersteund.

Verwijderd

andere 3dkaart drivers eerst maar eens proberen.
als je voodoo wel werkt zul je het deenk ik daar maar mee moeten doen

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 14:09

Pubbert

random gestoord

hier werktie gewoon? ( | club3d r9700 128mb | catalyst 3.2 | xp pro nl sp1 | )

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• F0kke
Dond3r schreef op 29 April 2003 @ 15:19:
hier werktie gewoon? ( | club3d r9700 128mb | catalyst 3.2 | xp pro nl sp1 | )
Vreemd. Misschien ligt het aan mijn reservekopie. Ik snap er niks van. De originele cd maar even uit het archief halen dan :)

Ik vind het iig erg fijn om te horen dat het bij jou wel draait, want dan moet dat bij mij ook lukken!

Thnx allemaal!
Pagina: 1