Toon posts:

Welke geforce 2 MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe videoplank kopen en ik zit nog te twijfelen tussen de Asus v7100 en de MSI Starforce 817
Welek is het beste en het beste te oc-en of maakt het niet veel uit. en weet iemand waar de review staat van de MSI starforce 817 ??

---------------------------------------------
Ik heb al jaren astma maar zolang ik mijn adem inhoud gaat het goed !

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik toch niks aan want daar staan alleen de specificaties en geen review !

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 15:30 schreef Da_Hulst het volgende:
Ik wil een nieuwe videoplank kopen en ik zit nog te twijfelen tussen de Asus v7100 en de MSI Starforce 817
Ehhhhhh.... Neem de Hercules 3d prophet II MX retail :P!
Heb ik ook. En met 5.5ns geheugen draait tie als een tiet.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:47
zou de hercules nemen..

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik wil ook weten of die MSI 817 goed is want daar weet ik niks van en heb er ook nog geen review van gezien

Verwijderd

Yep, ik zou (en heb ik ook gedaan) de Retail Hercu nemen. 2x486 koelertjes (of zwaarder :P) en een koelblokje doen echt wonderen B-).

Moet helaas nog ergens een koelertje "vinden" voor m'n core, maar ja, is toch niet zo belangrijk!

Ik draai nu @ 200/225!
Voor geintresseerden: Mijn 3dmark2000 score!

[edit]
Bas (op
Ik las op tweakers over jouw opgefokte hercules.. Ik zou graag wat meer willen weten :)
Download ff ICQ en voeg me toe, of vraag het gewoon hier. Ik heb nl. een hekel aan e-mailen

Verwijderd

Kijk es wat ik voor jou gevonden heb:

http://www6.tomshardware.com/graphic/00q3/000904/

wat ben ik toch aardig :P

Bas.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

gewoon voor Hercules gaan. Maken op dit moment de snelste MX-kaartjes. (het geheugen van deze kaartjes is wat hoger geklokt)

Good goan

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De gainward MX Golden Sample is ook uit gerust met 5.5 ns geheugen (oa bij graficall)

Verwijderd

mja maar neem de msi als je veel je tv out gaat gebruiken want die heeft namelijk de beste uit de hele gf2mx serie!!
ik ga hem op de hcc dagen ergens proberen te scoren :P

Verwijderd

Ik ken iemand met een MSI. De 2d beeldkwalitijd boven 800x600 is erg beroerd... wel de beste tv-out onder de MX-en. (ik zelf ga binnenkort of de Elsa Gladiac mx, of de Hercules mx oem kopen)
Pagina: 1