Inzichtvolle troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er worden nogal wat Inzichtvol beoordelingen uitgedeeld aan deze reactie, maar mij lijkt het meer een troll. Wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 20:07

botoo

💀 too old to die young

Dat er veel inzichtvol op uitgedeeld is, zal wel weer te wijten zijn aan de users die op "eens/oneens" modereren :/
De post komt idd nogal trollerig en flamerig over, er lijkt weliswaar een zekere vorm van onderbouwing aanwezig te zijn, maar of die onderbouwing nu werkelijk correct is waag ik te betwijfelen, we zitten hiet niet in een corrupte bananenrepubliek. Als je er van uit gaat dat de aantijgingen gestoeld zijn op onbewezen kreten (ik zie nergens een bevestiging van de "feiten" staan), dan blijft er idd slechts een troll/flame over.

Indien een dergelijke reactie zonder echte feiten komt, noch geschreven is door iemand waarvan je weet dat hij (m/v) veel kennis op dat bepaalde gebied heeft (b.v. FlipZemanova/Linux), dan ben ik van mening dat Troll de enige juiste moderatie is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Hij staat inmiddels op 0.22. Nog iets te veel eigenlijk...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik ben er ook even overheen gewalst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou steve ballmer ook geen viezerik noemen. Deze user is gewoon aan het schelden. Dus -1 troll.

Foute / corrupte rechters zijn er ook niet in nederland.

De nederlandse regering is juist tamelijk kritisch tov prijsafspraken/monopolie/cartel etc. vergelijk de bouwfraude.

In amerika is men minder happig tegen monopolisten, maar ook daar is het de overheid die bedrijven aanklaagt. Mijns inziens niet genoeg, maar da's wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 20:07

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 18:09:
Foute / corrupte rechters zijn er ook niet in nederland.

De nederlandse regering is juist tamelijk kritisch tov prijsafspraken/monopolie/cartel etc. vergelijk de bouwfraude.
Mja, dat pleeg ik ook te geloven, maar ook Nederlandse rechters zijn wel degelijk beinvloedbaar (media, landsbelang etc.), niet zo erg als in sommige andere landen, maar dat is slechts een waardebepaling die je aan de mate van corruptheid verbind.

Die kritische houding van de regering is ook wel eens aan nadere studie onderhevig, waar het echt grote bedragen en/of belangen aangaat wil men ook wel eens een andere bril opzetten.

Toch mogen we er vanuit gaan dat de mate van corruptie in Nederland niet zo zwaar is als het trollende onderwerp van topicstarter doet geloven.

er blijft ruimte voor verbetering, maar dat is altijd

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1