Melding bij het starten van x:
Could not look up internet address for scrow.localhost.
This will prevent GNOME from operating correctly.
It may be possible to correct the problem by adding
scrow.localhost to the file /etc/hosts.
Mijn /etc/hosts-file:
# Do not remove the following line, or various programs
# that require network functionality will fail.
127.0.0.1 localhost.localdomain localhost
192.168.1.1 router
De bovenstaande melding krijg ik pas sinds ik een router heb binnen het netwerk, die als dhcp functioneerd.
Het internetten en zo gaat goed.
Maar ik heb het idee dat 'door' die melding mń systeem een stuk trager is. Want zoals het eerst was, was alles ook sneller.
Ik weet nie precies wat voor info nog meer van belang kan zijn. Maar ik kom er niet meer uit.
In iedergeval is 't dus zo dat ik een ip-address krijg van mń router: 192.168.1.10 en dat ik verbinding maak met 't internet over 192.168.1.1 (router) zijn er dingen die ik moet toe voegen dan bij mń hosts file? lijkt me niet maar echt relaxed is dit ook niet
Could not look up internet address for scrow.localhost.
This will prevent GNOME from operating correctly.
It may be possible to correct the problem by adding
scrow.localhost to the file /etc/hosts.
Mijn /etc/hosts-file:
# Do not remove the following line, or various programs
# that require network functionality will fail.
127.0.0.1 localhost.localdomain localhost
192.168.1.1 router
De bovenstaande melding krijg ik pas sinds ik een router heb binnen het netwerk, die als dhcp functioneerd.
Het internetten en zo gaat goed.
Maar ik heb het idee dat 'door' die melding mń systeem een stuk trager is. Want zoals het eerst was, was alles ook sneller.
Ik weet nie precies wat voor info nog meer van belang kan zijn. Maar ik kom er niet meer uit.
In iedergeval is 't dus zo dat ik een ip-address krijg van mń router: 192.168.1.10 en dat ik verbinding maak met 't internet over 192.168.1.1 (router) zijn er dingen die ik moet toe voegen dan bij mń hosts file? lijkt me niet maar echt relaxed is dit ook niet