Het zal wel weer niet mogen (om er maar weer een mooie gemeenplaats tegenaan te gooien) maar ik wil toch nog even zeiken. Dit forum gaat over programmeren en webscripten en wat dat betreft is elke reactie (hoe behulpzaam ook) die over het configureren van een router (of het bekijken van je IP-adres in Windows

) gaat off-topic.
dual-zip: als je de TS wil helpen is dat verder jouw zaak, maar probeer dan ondertussen niet andere mensen monddood te maken door ze met policy-posts om de oren te slaan. Dan doel ik vooral op EkV, die gewoon een zinnige reactie plaatst.
Volgens mij is het in de geest van dit forum (en GoT in het geheel) om iets verder te denken dan de gebaande paden en daardoor wordt de discussie soms wel eens wat breder dan het specifieke probleem wat de TS zelf heeft. Dat is nu juist de reden dat het de moeite waard is om hier reacties te lezen (en te plaatsen). Als de TS alleen zijn probleem opgelost wil hebben en verder niet geïnteresseerd is in enig inzicht in de materie (en daarbij niet bereid is zich beleefd en volgens 'de regels' op te stellen) kan hij misschien beter met een helpdesk gaan bellen.
Door nu al het commentaar af te kappen wordt /14 gereduceerd tot een goedkope helpdesk en daar zit ik (en de meeste andere bezoekers met mij) absoluut niet op te wachten. Bij gebrek aan andere mogelijkheden om op de gang van zaken te reageren (ik kan niet op de threads in SeM reageren en NOG een nieuwe thread starten is ook niet ideaal), doe ik dat dus hier. Erg jammer voor de mensen die dat niet leuk vinden: van mij had dit hele topic hier weer niet gehoeven.