Toon posts:

[XP] IE loopt vast bij aanklikken adresbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op dat pijltje druk in m'n adresbalk om mijn geschiedenis te zien loopt IE vast (6.0.2600). Verder geen virussen en vrijdag deed alles het nog normaal dus ik vraag me af of het zin heeft om verdere info te geven, heb echt helemaal niets veranderd aan m'n settings enz. IE nokt er gewoon mee als ik m'n geschiedenis wil zien. Je krijgt wel dat zandlopertje te zien, maar verder doet 'ie nix.

Hoe komt dit? Het zou btw wel door al die windows-updates kunnen komen, die heeft XP laatst gedownload.

offtopic:
Nog even en ik koop een Mac.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 01:49 ]

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Krijg je helemaal geen foutmelding? Staat Internet Explorer nog wel bij je Taskmanager?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Das toch normaal dat als je klikt in IE6 dat ie dan crasht, op mijn pc iig wel, maakt niet uit welk OS ik draai.
Ik draai nu mozilla nooit meer problemen, dus download een fatsoenlijke browser zoals mozilla of opera en er gaat een wereld voor je open :Y)

Verwijderd

Dan staan er FTP adressen in..
ff je adresbalk history deleten..

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ook eigenlijk wel kunnen bedenken dat hier geen oplossing voor was. Van het één op het andere moment flipt IE6. Ik heb na een fresh install van XP ook altijd dattie op een random moment 5 minuten hangt en dat hoor ik van veel mensen.

Dat met die FTP-adressen was het dus idd. Maar eerst deed 'ie het wel normaal met FTP-adressen?! Vaaaag.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 02:14 ]

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik had had het 2 dagen geleden ook. Reboot verhielp het probleem :)

Maar dat heb je natuurlijk aaallaaaaaaaaaang gedaan :P

Ja doe maar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 02:12:

Dat met die FTP-adressen was het dus idd. Maar eerst deed 'ie het wel normaal met FTP-adressen?! Vaaaag.
Raar iets.. Het heeft me een tijdje gekost voor ik wist dat het daar door kwam. :D.

Verwijderd

Topicstarter
Toch lijkt me een Mac zo heerlijk, volgens mij (als je geen games speelt) is dat het paradijs op aarde.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 01:48:
offtopic:
Nog even en ik koop een Mac.
Wat let je?
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 02:06:
Das toch normaal dat als je klikt in IE6 dat ie dan crasht
als jij dat normaal vind....
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 02:11:
Dan staan er FTP adressen in..
ff je adresbalk history deleten..
En daarna dus niet meer.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 02:15:
Toch lijkt me een Mac zo heerlijk, volgens mij (als je geen games speelt) is dat het paradijs op aarde.
Hoezo? IE6 draait daar ook gewoon, en ook dan zul je een browser moeten kiezen...

dus stel je er niet al te veel van voor ;)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
Draai Ad-Aware eens B).

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Je denk ook dat je Ad-Aware moet draaien! Ik had ook zo'n probleem en het kwam door spyware die mijn broer had geinstaleerd! Het moest een Ad-blokker zijn maar die zit al standaard in mijn firewall! Maar mijn probleem was ook nog dat hij een fout gaf als je hem wou verwijderen! Maar is gelukkig toch nog gelukt!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:24
Misschien handig:
http://www.lavasoft.nu :-)
Pagina: 1