Toon posts:

Gezocht: Tjechische DC-ers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor mijn school naar Tsjechië om een krantje te maken. Als goede DPC-er komt er uiteraard een artikel over Distibuted Computing in. Nu ben ik nog op zoek naar iemand uit Brno, de stad in Tsjechië, die ik tussen 18 en 24 mei kan interviewen.

Ik heb al wat sites afgeschuimd en een aantal mailtjes rondgestuurd maar ik heb nog niemand kunnen vinden.

Heeft er iemand nog links, fora, IRC kanalen, e-mail adressen, telefoonnummers of andere goede ideeën om een cruncher uit Brno te vinden?

Alvast bedankt voor iedere hulp!

Verwijderd

Misschien bij een Tsjechs team informeren. Ik denk niet dat er zoveel DPCers zijn die in Tsjechie wonene, en laat staan dan ook nog in Brno.

Misschien dat je aan deze link wat hebt http://www.rar.cz/rc5/

Ik zie zojuist in hun forum dat je ze al gevonden had ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 00:37 . Reden: toevoeging ]

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Misschien moet je gewoon mensen persoonlijk gaan mailen. Er zijn in elk geval genoeg Tjechische crunchers

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tiental persoonlijke mailtjes de deur uit gedaan.

Tot nu toe een reactie van een kerel die in Praag woont, waar ik dus niks aan heb. Hij heeft een aantal links doorgestuurd maar ook daar niks.

Het handigste zou een IRC chat kanaal zijn, directe communicatie is het beste. Helaas kan ik zoiets niet vinden....

Verwijderd

Topicstarter
:'( :'(

Is er dan echt niemand die beter kan zoeken dan ik, die betere contacten heeft dan ik?

Echt niemand?

:'( :'(