Ik heb nu al een hele tijd een Logitech Quickcam Express liggen (die je een paar jaar geleden eens met zo'n 7up actie kon krijgen), en die heeft altijd brak beeld gegeven, wat aan 't type ligt denk ik, want ik heb er twee. Nu heb ik er nooit problemen mee gehad, omdat ik dat ding toch niet gebruikte, alleen nu wil ik 'm voor een modproject gebruiken (camera in me kast), dus stoor ik me nogal aan 't brakke beeld, je ziet echt nix:

Nou is mijn vraag, ligt dit echt aan 't type camera? Want dit is toch wel uberbrak beeld. USB poorten ligt het niet aan, heb meerdere pc's gehad, en op allemaal even brak beeld...
/edit: weet iemand anders een goedkope vervanger? (wil geen 50 euro of zo uitgeven voor een mod projectje)

Nou is mijn vraag, ligt dit echt aan 't type camera? Want dit is toch wel uberbrak beeld. USB poorten ligt het niet aan, heb meerdere pc's gehad, en op allemaal even brak beeld...
/edit: weet iemand anders een goedkope vervanger? (wil geen 50 euro of zo uitgeven voor een mod projectje)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 23:35 ]