Ik heb laatst een nieuwe videokaart (GeForce 2 MX400) voor mijn compaq presario 7588 (ja ik weet dat compaq's amper uit te breiden zijn, maar toch wil ik het proberen) geprobeerd. De kaart werkt goed, tenminste alleen als de geluidskaart is uitgeschakeld (er is geen IRQ conflict). Ik vermoed dat dit komt doordat mijn voeding te weinig vermogen heeft (145 W). Ik wil graag een nieuwe voeding kopen (300 W bijvoorbeeld), maar ik heb geen idee wat ik moet hebben. Van de Compaq ondersteuning hoef ik niet veel te verwachten, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
tja, even de search en verder lezen in dit topic. Kun je echt alles vinden...
Welke voeding heb ik nodig?
Hmm, to slow: Twee gedachten een post........
Welke voeding heb ik nodig?
Hmm, to slow: Twee gedachten een post........
[ Voor 17% gewijzigd door Cyberpope op 28-04-2003 13:34 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
In het vervolg dus éérst de FAQ/sticky van een subforum doornemen eer je in alle haast een topic opent .. Daarin staat dus oa het linkje naar de genoemde "welke voeding heb ik nodig?" topic 
/faq
Edit: aangezien je hier nieuw bent (Welkom op GoT
) en je met dit topic al de plank misslaat qua het gebruik van GoT, raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door te lezen
/faq
Edit: aangezien je hier nieuw bent (Welkom op GoT
[ Voor 33% gewijzigd door BalusC op 28-04-2003 13:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()