Ik heb sinds enige tijd last van het volgende probleem: als ik surf op sites ontbreken er op random momenten afbeeldingen. Vaak gaat het hierbij om kleine plaatjes zoals smileys, layoutfrutsels of icoontjes. Na een harde reload en/of Show picture worden ze dan alsnog zichtbaar. Herhaaldelijk gebruik van CTRL-F5 laat de ene keer de afbeeldingen zonder problemen zien, maar een andere keer weer niet. Het probleem lijkt alleen bij Internet Explorer op te treden (en ook bij programma's die IE als onderliggende techniek gebruiken). Mozilla laat alles keurig zien.
Ik heb er niet alleen op mijn PC last van, maar ook op een andere PC in het netwerk. Ik gebruik een NAT router met daarachter het ADSL modem. Er wordt geen gebruik gemaakt van een proxy.
Ik snap eigenlijk niet waar het aan kan liggen, maar het is wel erg irritant. Zou het een verkeerde netwerkinstelling kunnen zijn? Maar waarom heb ik er nu dan opeens last van en waarom alleen in IE op verschillende machines. Iemand een idee?
Ik heb er niet alleen op mijn PC last van, maar ook op een andere PC in het netwerk. Ik gebruik een NAT router met daarachter het ADSL modem. Er wordt geen gebruik gemaakt van een proxy.
Ik snap eigenlijk niet waar het aan kan liggen, maar het is wel erg irritant. Zou het een verkeerde netwerkinstelling kunnen zijn? Maar waarom heb ik er nu dan opeens last van en waarom alleen in IE op verschillende machines. Iemand een idee?