A7N8X en Gf4ti4200, GART driver = Vasthangen WinXP

Pagina: 1
Acties:

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Zoals al in de titel vermeldt is blijft mijn WindowsXP hangen als ik de GART driver van het Nforce pakketje installeer. Het zit dus zo:
Ik heb al 2x geformatteerd n.a.v. dit probleem.
Als ik de Nforce chipset driver voor de aansturing van m'n AGP (GART dus) installeer dan hangt mijn windowsXP bij het balkje. Soms komt ie daar doorheen en hangt ie als ik normaal mijn desktop moet krijgen. Ik begrijp er geen snars van.

Ik heb al de drivers van de bijgeleverde cd geprobeerd, die van de Nvidia site en ook die van de ASUS site. Het ligt niet aan m'n BIOS instellingen want ik heb daar al 't mogelijke al ingesteld en verandert qua AGP settings.
Ook heb ik al verschillende detonator drivers geïnstalleerd maar dit maakt ook nix uit. Heb ook nog geprobeerd met alle insteekkaarten eruit en alles zo kaal mogelijk te draaien, geen verschil

Dit allemaal omdat zonder de GART driver m'n AGP maar op AGP1x draait en fastwrites en sidebanding niet aankunnen, wat toch eigenlijk wel zou moeten kunnen (of ligt dat aan mij? :|)
Ik begrijp er echt helemaal nix meer van :?

Ik heb dus een ASUS A7N8X, een MSI Ti4200 (net trug van de garantie) gewoon standaard PC2700 geheugen, Sb Live, 2x 3com netwerkkaartje, 300 wat voeding (ook al voedingen met meer vermogen geprobeerd maar dat ligt 't iig niet aan) en de standaard dingetjes... HD, floppy enz.
Iemand? :? Help? :?

I see dead pixels...