een tijdje terug zag ik in de winkel een versie van Age of empires 1(!) liggen, die echter minder legers omvatte. ik weet zeker dat het Age of Empires was, want de namen van alle volken waren hetzelfde en ook de screeshot op de verpakking zag er hetzelfde uit. Weet iemand misschien de titel vandeze (mogelijke alfa) versie? Ik weet zeker dat hij niet age of empires heette. Er stond ook nog een prijskaartje van 40 gulden op.
DE ALPHA VAN AGE OF EMPIRES 1? Dat is zeker weten niet age of mythology. Noem ook geen namen zoals age of kings, the conquerors , rise of rome of the titans aub
http://www.throughtheages.com/gallery/album16/two
zo iets heeft het eruit gezien, maar ik weet de naam niet
zo iets heeft het eruit gezien, maar ik weet de naam niet
pyrus schreef: Alpha's komen niet in de winkel lijkt me, ze zijn namelijk nog slechter als beta's.
Een game komt pas in de winkel als hij voldoende ontwikkeld is ( idee -> pre-alpha -> alpha -> beta -> gold ),
naastdat het DAN beta's is, wil ik je erop wijzen dat het toch een versie van AOE was. En toch lag hij in de winkel onder een andere naam
Een game komt pas in de winkel als hij voldoende ontwikkeld is ( idee -> pre-alpha -> alpha -> beta -> gold ),
naastdat het DAN beta's is, wil ik je erop wijzen dat het toch een versie van AOE was. En toch lag hij in de winkel onder een andere naam
Verwijderd
Ik snap niet waarom ze een game die niet helemaal af is (een alpha of beta versie) in de winkel zouden brengen en al helemaal niet een Microsoft game als AoE onder een andere naam
Inderdaad.. een Alpha van een spel in de winkel leggen? Noem het dan gewoon de voorganger van Age of Empires
Ik heb geen idee over welk spel je het hebt trouwens.
Age of Empires : Rome mischien
Expansion pack van Age of Empires.
Pagina: 1