Toon posts:

Alpha Age of Empires 1

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een tijdje terug zag ik in de winkel een versie van Age of empires 1(!) liggen, die echter minder legers omvatte. ik weet zeker dat het Age of Empires was, want de namen van alle volken waren hetzelfde en ook de screeshot op de verpakking zag er hetzelfde uit. Weet iemand misschien de titel vandeze (mogelijke alfa) versie? Ik weet zeker dat hij niet age of empires heette. Er stond ook nog een prijskaartje van 40 gulden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Age of Mythology :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ceasar ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DE ALPHA VAN AGE OF EMPIRES 1? Dat is zeker weten niet age of mythology. Noem ook geen namen zoals age of kings, the conquerors , rise of rome of the titans aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.throughtheages.com/gallery/album16/two
zo iets heeft het eruit gezien, maar ik weet de naam niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

Pyrus

Hardknock life

Alpha's komen niet in de winkel lijkt me, ze zijn namelijk nog slechter als beta's.
Een game komt pas in de winkel als hij voldoende ontwikkeld is ( idee -> pre-alpha -> alpha -> beta -> gold )

[ Voor 44% gewijzigd door Pyrus op 27-04-2003 23:15 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, through the ages :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pyrus schreef: Alpha's komen niet in de winkel lijkt me, ze zijn namelijk nog slechter als beta's.
Een game komt pas in de winkel als hij voldoende ontwikkeld is ( idee -> pre-alpha -> alpha -> beta -> gold ),

naastdat het DAN beta's is, wil ik je erop wijzen dat het toch een versie van AOE was. En toch lag hij in de winkel onder een andere naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom ze een game die niet helemaal af is (een alpha of beta versie) in de winkel zouden brengen en al helemaal niet een Microsoft game als AoE onder een andere naam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Inderdaad.. een Alpha van een spel in de winkel leggen? Noem het dan gewoon de voorganger van Age of Empires :) Ik heb geen idee over welk spel je het hebt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56
Age of Empires : Rome mischien :? Expansion pack van Age of Empires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het spel bevatte maar vier civ/s
Pagina: 1