DVD-rom regio 2 terugzetten niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Dinand
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik heb al een search gedaan op dit onderwerp en alles gelezen maar tot op heden geen concreet antwoord gezien vandaar mijn vraag.

Ik heb een Toshiba SD-M1502 DVD speler en volgens de Resteredende wijzigingen kan ik nog 1 keer van regio veranderen. Ik wil hem dus voorgoed op regio 2 zetten maar ik krijg vervolgens de melding "Kan de regio-instelling niet bijwerken. Controleer of het station een medium voor regio 2 bevat en of u administratorbevoegdheden hebt.". Ik ben de enigste persoon die deze computer gebruikt en ik ben ingelogd als Eigenaar dus ik moet hier bevoegdheid voor hebben. Kan iemand mij helpen? Ik heb tevens alle firmware al gedownload maar dat helpt ook niet. Hij blijft op regio 1 staan. Hij hoeft niet regiovrij te worden maar ik wil hem wel op regio 2 hebben.

Alvast bedankt.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien een hele domme vraag, maar zit er wel een regio 2 DVD in je DVD speler?

• Dinand
Hij is gewoon regio 2, hij speelde altijd zonder problemen regio 2 DVD's. Nu dus niet meer. Dat programma DVD Genie heeft ook trouwens niet geholpen.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik bedoel niet de DVD speler zelf. Ik vroeg of er wel een regio 2 DVD schijfje in je DVD speler zit als je hem van regio 1 -> regio 2 wilt zetten. Dat is namelijk volgens de foutmelding wel noodzakelijk en het is mij nog nooit gelukt om van regio te wisselen zonder.

• Dinand
Eureka!!! Het is inderdaad gelukt d.m.v. een regio 2 DVD zoals je zei.

Ik ben je eeuwig dankbaar jradelaar _/-\o_

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:32

Ankh

|true

Ik heb zelf een Toshiba GD7000 ofzo
deze werkte wel goed, maar heb hem met een firmware update / upgrade regiovrij gemaakt, zo dat ik totaal geen problemen heb :) (dit trouwens was een bijkomstigheid, wanneer hij namelijk op full cd ging draaien, gebruikte hij 60% CPU power :X )
[edit] was vergeten op verstuur te drukken lol

maar goed tis dus al gelukt.. :)

http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=190

[ Voor 22% gewijzigd door Ankh op 27-04-2003 23:17 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Pagina: 1