Ik ben al een paar jaar de 'gelukkige eigenaar' van KaZaA Lite, maar een ding vind ik een beetje storend: De standaard volgorde van de gedownload liedjes. Daarom wil ik graag iedere keer een random lijst maken, zodat ik ook eens de liedjes helemaal onderaan kan luisteren.
Je kunt wel gaan sorteren op andere categorieën zoals Integrity, Year of Language, maar dat is niet random. En dat heb je ook wel een keer gehoord, want dan is de volgorde per categorie ook hetzelfde.
Bij het doorspitten kwam ik alleen maar random playlisten tegen van Winamp, maar niet van KaZaA. Ook de help van KaZaA gaf geen uitkomst, want die doet het niet in KaZaA-Lite
Google gaf daarop ook geen antwoord.
Iemand enig hoe ik een random playlist kan maken?
Je kunt wel gaan sorteren op andere categorieën zoals Integrity, Year of Language, maar dat is niet random. En dat heb je ook wel een keer gehoord, want dan is de volgorde per categorie ook hetzelfde.
Bij het doorspitten kwam ik alleen maar random playlisten tegen van Winamp, maar niet van KaZaA. Ook de help van KaZaA gaf geen uitkomst, want die doet het niet in KaZaA-Lite
Iemand enig hoe ik een random playlist kan maken?