Dit is echt zo'n fukprobleem, ik ben er al langere tijd mee bezig maar geen succes:
Ik heb ADSL van planet, en ik probeer in Biromsoft webcam 4.0 een PictureServer op te zetten. Bij de Settings kan ik kiezen uit een aantal IPadressen, ik zie hier echt niet mijn eigen IP(80.60.205.xxx). Ik weet dat mijn Speedtouch 510 wel mijn Ip heeft, want als ik in een IE mijn IP intik, krijg ik de login voor mijn Speedtouch.
Nu is mijn vraag, hoe ik mijn IP dus direct in dat keuzemenutje kan krijgen.
Het idee hierachter is simpel, mensen kunnen in een IE window mijn IP intikken (80.60.205.XXX:8080) = portnummer, en krijgen dan mijn webcam te zien.
Het werkt nu dus niet, omdat ik simpelweg alleen interne IP's zie ..
Wie kan mij helpen??
(OS= XP Pro, geen firewall, geen anti-virus)
Ik heb ADSL van planet, en ik probeer in Biromsoft webcam 4.0 een PictureServer op te zetten. Bij de Settings kan ik kiezen uit een aantal IPadressen, ik zie hier echt niet mijn eigen IP(80.60.205.xxx). Ik weet dat mijn Speedtouch 510 wel mijn Ip heeft, want als ik in een IE mijn IP intik, krijg ik de login voor mijn Speedtouch.
Nu is mijn vraag, hoe ik mijn IP dus direct in dat keuzemenutje kan krijgen.
Het idee hierachter is simpel, mensen kunnen in een IE window mijn IP intikken (80.60.205.XXX:8080) = portnummer, en krijgen dan mijn webcam te zien.
Het werkt nu dus niet, omdat ik simpelweg alleen interne IP's zie ..
Wie kan mij helpen??
(OS= XP Pro, geen firewall, geen anti-virus)