Toon posts:

Divx probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn ouders op de pc (PII 350mhz, 96mb sdram, ati 3d rage pro, windows Xp,
en divx codec 5.03 krijg ik als ik een divx afspeel de volgende melding :

AppName: bplay.exe AppVer: 0.8.6.493 ModName: divxdec.ax

ModVer: 5.0.3.740 Offset: 00003191

Wat zou dit kunnen zijn?

Verwijderd

volgens mij gewoon fout in het bplay progamma

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
een fout in het programma :)

trouwens: wie draait er nou xp op een 350 mhz met 96mb? dat moet toch stront door een rietje zijn? :?

[ Voor 66% gewijzigd door G33rt op 27-04-2003 20:53 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 15:27
Bij alle films?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:30
probeer eens Divx player oid?

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Welk programma gebruikje? Probeer eens een DVD player, Powerdvd, WinDVD oid

Twitter | Linkedin

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 15:00
G33rt schreef op 27 April 2003 @ 20:52:
een fout in het programma :)

trouwens: wie draait er nou xp op een 350 mhz met 96mb? dat moet toch stront door een rietje zijn? :?
Zal je mee vallen.
Ik draai divx'en op een PII 266 (passief gekoeld) met 64 mb, winxp pro en bsplayer. Draaid geheel vloeiend met een cpu belasting van 90% :)

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Maar bij de modname geeft hij de codec aan dus kan ook aan de codec liggen! Ik ozu nimo codec pack 5 BUILD 8 downloaden (9 is nog BETA) Maar lees goed de instructies want je mag TFM audio filter of zoiets en nog een nog samen installeren anders werkt hij niet goed!!! LINK = http://nimo.titanesk.com/...ownloads/visit.php?lid=51

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
serhat schreef op 28 April 2003 @ 15:31:
Maar bij de modname geeft hij de codec aan dus kan ook aan de codec liggen! Ik ozu nimo codec pack 5 BUILD 8 downloaden (9 is nog BETA) Maar lees goed de instructies want je mag TFM audio filter of zoiets en nog een nog samen installeren anders werkt hij niet goed!!! LINK = http://nimo.titanesk.com/...ownloads/visit.php?lid=51
Neeeeee! NOOIT codec packs installeren, zeker Nimo niet.
Gewoon ffdshow nemen, werkt perfect als je alleen hoeft af te spelen.

Verwijderd

QuarK schreef op 28 April 2003 @ 15:38:
[...]

Neeeeee! NOOIT codec packs installeren, zeker Nimo niet.
Gewoon ffdshow nemen, werkt perfect als je alleen hoeft af te spelen.
Kul, die Nimo codec werkt perfect. Je moet alleen niet alles installeren.
Alleen de defaults en xvid. Heb nog nooit problemen gehad !

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 15:44:
Kul, die Nimo codec werkt perfect. Je moet alleen niet alles installeren.
Alleen de defaults en xvid. Heb nog nooit problemen gehad !
En ik heb al bij 4 mensen de hele zaak van de grond af aan moeten installeren omdat er vanalles fout ging met Nimo. Er zit geen behoorlijke un-instal bij en je hebt geen idee wat een puinhoop dat kan worden. Herstellen is dan ongeveer even makkelijk als de melk en suiker weer uit je koffie halen. Lees vooral ook:

Inmatrix Forums > Software Development > Zoom Player > WARNING! : DO NOT INSTALL CODEC PACKS
http://forum.inmatrix.com...544ffff;act=ST;f=7;t=1217

Nimo kan werken...maar als het mis gaat is het leed niet te overzien. Veel is ook afhankelijk van de volgorde waarin je dingen doet. Je hebt meer dan genoeg aan die paar 100 KB van FFDshow. Daar zit ook alles in en er zit eeen goede installer bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 28-04-2003 15:56 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• QuarK
  • Laatst online: 09-07 21:48
Het wordt tijd voor een GROTE WAARSCHUWING tegen codec packs in de FAQ..
en een hele duidelijke link naar ffdshow-alpha en ac3filter. Dat zijn toch eigenlijk de enigen die de gemiddelde user nodig heeft (en zelfs de meeste tweakers die toch zelf niet encoden).

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

QuarK schreef op 28 april 2003 @ 16:01:
en een hele duidelijke link naar ffdshow-alpha en ac3filter. Dat zijn toch eigenlijk de enigen die de gemiddelde user nodig heeft
Klopt helemaal...meer heb je niet nodig...en ik ben nog niets tegen gekomen wat ik niet kon afspelen.
Geen groene beelden, niet op zijn kop, niet in spiegelbeeld en geen 'blokken' in mijn beeld.
Nimo kan best werken, maar het lijkt erg op een Magnetron met 3 wasprogramma's, schijfremmen voor, trommelremmen achter, een 1500 toeren sap centrifuge met support voor IP6 en CP/M en niet te vergeten een buikspier trainer

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik installeer ook niet alles! Kijk wat ik nodig heb en dan is het goed! Je hebt ook lite packs waar je de meest bruikbaarste codecs in zitten zoals divX en Xvid!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
serhat schreef op 28 April 2003 @ 18:51:
Ik installeer ook niet alles! Kijk wat ik nodig heb en dan is het goed! Je hebt ook lite packs waar je de meest bruikbaarste codecs in zitten zoals divX en Xvid!
ik gebruik zelf gewoon Tsunami Codec Pack (die doet niets anders dan even wat dlls enzo in je system32 map dumpen, itt Nimo) en installeer alleen wat ik nodig heb. En het is zo'n windows installer dus je kan altijd nog modify doen als je iets meer nodig hebt :)

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

serhat schreef op 28 April 2003 @ 18:51:
Juist...alleen wat nodig is...en 87.3% van de gebruikers heeft werkelijk geen idee van wat er nodig is. Het pack staat vol met waarschuwingen van:
Als codec A er is dan niet codec B + C doen tenzij X er in zit, dan E gebruiken. En default gooit hij er al teveel in. Je eindigt met 2-4 verschillende DivX codecs die allemaal aan de gang willen.
En het idiote is dus dat FDDShow er ook gewoon in zit. Die kan in zijn eentje alles aan. Samen met AC3 die er ook in zit.

Dus ja...je kan Nimo gebruiken zonder enig probleem. Je vinkt gewoon alles uit, Dan vink je AC3 en FFDShow aan en installeert het.

Hmmmmm....tussen de 7 en 19 Meg !!!! downloaden on twee stukjes software van een paar 100 KB te gebruiken? Waarom heb ik het gevoel dat dat een tikje onhandig is?

Pagina: 1