Toon posts:

[Outlook Express] Berichtregels probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb 7 email accounts (zakelijk) deze haal ik binnen met Oulook Express (ja ik weet het ik kan beter outlook gebruiken) en ik heb berichtregels toegepast om een mailtje wat verzonden is naar bv [een@tweakers.net] te verplaatsen naar het mapje [Inbox een] enzo tot [zeven@tweakers.net] naar ut mapje [Inbox zeven] werkt perfect totdat een klant mij een mailtje stuurt naar twee of meer van deze accounts bv [een@tweakers.net;twee@tweakers.net] dan krijgt [twee] nix binnen maar [een] krijgt twee mailtjes!? ik denk dat ik iets verkeerd doe met de berichtregels kan iemand mij hier mee helpen? :?

.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Komen ze binnen via verschillende (pop) accounts? Dan kan je beter de regel 'komt van account X' gebruiken, dan heb je geen overlap.

(Disclaimer: ik gebruik geen OE maar ik neem aan dat die regel ook daar bestaat)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Of wat je ook kan doen is een regels maken die eerst alles kopieren naar alle mapjes en als laatste regel erin zetten dat het bericht verwijderd moet worden uit postvak in.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 17:00

Dommel

Professioneel Software Sloper

F_J_K schreef op 28 April 2003 @ 09:40:
Komen ze binnen via verschillende (pop) accounts? Dan kan je beter de regel 'komt van account X' gebruiken, dan heb je geen overlap.

(Disclaimer: ik gebruik geen OE maar ik neem aan dat die regel ook daar bestaat)
Die regel bestaat en gebruik ik ook en dat werkt bij mij perfect. Ik heb dan wel geen 7 accounts maar slechts 3 waarbij ik het controleer. Maar ook toen ik er nog 10 te controleren had deed ik het op die manier en werkte dat gewoon goed.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reacties!