Toon posts:

JS aanroepen via iframe lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een navigatiemenu in JS en als ik die aanroep in een iframe dan krijg ik een melding van een script fout.
code:
1
2
3
4
5
 if(!ArrayLoc[array]){WbMstrAlrt(0,array); return false}
if(i==0){   if(!ArrayLoc[array][4]){WbMstrAlrt(1,array); return false}
if(!ArrayLoc[array][5]){WbMstrAlrt(2,array); return false}}
if(ArrayLoc[array][3])if(!Check(array+'_',ArrayLoc[array][3])) return false}
return true}

Dit is het menu en dit is de pagina die het menu in een iframe oproept inclusief de fout melding.

Ik heb me gek gezocht naar de fout maar kom er echt niet uit. :(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

crisp

Devver

Pixelated

Misschien aan de maker vragen? Het lijkt erop dat het menu sowieso niet in een iframe werkt. Verder kan ik je alvast vertellen dat zelfs al zou het werken die menu's echt niet buiten het frame uit gaan klappen.
Waarom zet je het niet in de pagina zelf? die js files worden toch wel gecached.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 27 april 2003 @ 21:56:
Waarom zet je het niet in de pagina zelf? die js files worden toch wel gecached.
In het script kun je de waarden veranderen waar het menu moet verschijnen(coordinaten) maar als je je beeld verschaald dan staat het menu verkeerd.
Dit is natuurlijk niet zo handig in de verschillende resoluties. Het gebruiken van een frame bepaald de positie van het menu. Misschien is het mogelijk om het menu in een "fixed position" te zetten, als dat zo is ben ik daar natuurlijk heel benieuwd naar.
Als er een betere oplossing is of als iemand een ander menu heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag. :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 22:37:
[...]

In het script kun je de waarden veranderen waar het menu moet verschijnen(coordinaten) maar als je je beeld verschaald dan staat het menu verkeerd.
Dit is natuurlijk niet zo handig in de verschillende resoluties. Het gebruiken van een frame bepaald de positie van het menu. Misschien is het mogelijk om het menu in een "fixed position" te zetten, als dat zo is ben ik daar natuurlijk heel benieuwd naar.
Als er een betere oplossing is of als iemand een ander menu heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag. :+
Ik denk gewoon dat dat je met dit menu niet gaat lukken, zonder al te veel aanpassingen te gaan maken (en ik ga dat ook niet doen :+ )
Vergeet het iframe idee in ieder geval, omdat menu's niet over een frame heen uit kunnen klappen.
Als je zelf niet een dergelijk menu kan maken, dan zijn er vast wel 100 alternatieven op bijvoorbeeld http://www.hotscripts.com te vinden; er zal er vast wel 1 bijzitten die wel doet wat jij wilt :)

Intentionally left blank