Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16442

Topicstarter
Kun je die makkelijk aan je autoradio hangen, ik wil hem namelijk ook als mp3 player in de auto gaan gebruiken? Iemand met ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-07 08:33

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 16442 schreef op 27 April 2003 @ 19:44:
Kun je die makkelijk aan je autoradio hangen, ik wil hem namelijk ook als mp3 player in de auto gaan gebruiken? Iemand met ervaringen?
Er zit een headphone out op. Misschien dat je daar wat aan hebt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Anoniem: 16442 schreef op 27 April 2003 @ 19:44:
De beste oplossing is waarschijnlijk de LineX Digital Wireless FM Transmitter. Ook handig in combinatie met TomTom Navigator o.i.d.

Het zendt de audio in stereo op een FM-frequentie naar je autoradio. Ik heb het een keer mogen testen en ik vond de geluidskwaliteit echt boven verwachting goed. Ik kon in ieder geval het verschil niet horen met een 'normale' kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16442

Topicstarter
ja, ik wil dus ook tomtom gaan aanschaffen, maar hoe gaat dat precies in zijn werking? je kunt dus niet naar een cd luisteren en dan tegelijkertijd het geluid van tomtom over je speakers laten komen.