Probleem met X-men 2 Wolverine's Revenge

Pagina: 1
Acties:

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb een probleem met het opstarten van het spel X-men 2! Vaak doet hij het niet! Net voordat hij bij het menu komt sluit hij zichzelf af en heel soms gaat hij perfect! Kan iemand me helpen? (Dell Dimension 8200 met Nvida Geforce 4 MX 420 with TV out! SoundblasterLive! Wave Device!)

Verwijderd

Er is een bekende fout met de Sb Live en Xmen 2 je oplossing is door de nieuwste drivers an creative.com te downloaden (Dit staat ook op de site van xmen 2)

linkje: https://activision.custhe...T1kZmx0JnBfcGFnZT0x&p_li=

linkje2: https://activision.custhe...T1kZmx0JnBfcGFnZT0x&p_li=

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 00:00 ]

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 15:56
ik heb het opgelost door de Hardwareversnelling op de geluidskaart helemaal uit te schakelen...

werkte iig...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• serhat
Thnx Olger1024 zal het proberen~

• serhat
Yep het werkt bedankt!!!!!!!!!!! Maar rare was dat hij heel soms wel werkte:S

• serhat
Nu werkt hij:D maar probleem is dat hij soms vastloopt en na 20 seconden of meer weer verder gaat! Dat herhaalt zich bijna elke keer! Soms met een interval van 30 minuten soms van een paar uur!!!!! Probleem met videokaart misschien? Zal effe nieuwste driver downloaden en installeren en als het niet lukt weet ik het niet meer!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Misschien loopt je geheugen vol waardoor het dus wel eens kan gaan vastlopen/vertragen. Vergroot je swapfile eens (als die aanstaat, als die niet aanstaat, zet 'm aan :P).
Verder zou ik ook even kijken naar de temperaturen van je CPU/videokaart. Dat kan je doen met bijvoorbeeld Motherboard Monitor 5 :)

The devil is in the details.

• serhat
Ik heb motherboard monitor geprobeerd maar werkt niet bij mij!!!! Swapfile staat al aan maar zal hem vergroten maar hij doet het wel bij de andere nieuwe spellen die ik heb! Dus misschien ligt het gewoon aan spel??? Want hij startte eerst ook niet op zoals boven beschreven misschien heeft hij zo'n zelfde probleem met met videokaart Nvidia Geforce MX 420 With TV out!?

[ Voor 2% gewijzigd door serhat op 28-04-2003 14:18 . Reden: Typfoutje ;) ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

serhat, het forum heeft een mooie functie waarmee je je eigen posts kunt editen, hierdoor hoef je niet drie keer achter elkaar te posten, om deze functie te gebruiken hoef je alleen maar op het edit icoontje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) te drukken van de het bericht wat je wilt editen ;)

• serhat
Ja weet het sorry dat ik het niet heb gedaan wordt alleen maar onoverzichtelijker van!!!

Verwijderd

serhat schreef op 28 april 2003 @ 18:46:
Ja weet het sorry dat ik het niet heb gedaan wordt alleen maar onoverzichtelijker van!!!
eh net niet hoor

Verwijderd

Vreemd, ik heb ook sblive 5.1 maar nooit problemen

• serhat
Misschien heb je al de nieuwste drivers!!!!!!!!!
Pagina: 1