Easy Travel pro

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66584

Topicstarter
Is er al iemand met Easy Travel pro (4.0)? Ik zoek namelijk een goed naviagtie programma. Nu wil ik graag weten wat jullie meningen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Software Algemeen - Policy - updated 07-01

Had je dit al doorgelezen?
Er komen regelmatig topics met de vraag wie er ervaring heeft met bepaalde programma's. 'Wat is de beste defrag tool?', 'Wat is de beste freeware?' of 'Wie kent er een programma dat z'n werk beter doet dat Paint?'. Daar is niets mis mee, er kunnen leuke discussies uit ontstaan. Maar een opsomtopic heeft weinig zin, dan werken Google en download.com net zo goed. Als je dus een dergelijke vraag stelt zou je even rekening moeten houden met een aantal punten:

• geef goed aan wat je nu precies zoekt,

• geef aan welke programma's je al hebt geprobeerd,

• geef aan waarom die programma's niet voldeden,

vraag in je beginpost duidelijk dat de reacties gefundeerd moeten zijn. We hebben weinig aan 'je moet Trillian gebruiken!', vraag om een onderbouwing waarom en wat het beter/slechter doet.

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 32991 op 27-04-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kijk eens op http://www.computertotaal.nl/reviews/prog.cfm?id=105
Conclusie
EasyTravel biedt nog steeds een hoop voordelen ten opzichte van online concurrenten en als u meer dan zelden een routeplanner voor de Benelux nodig hebt, is de aanschafprijs zeker gerechtvaardigd. Vooral als u belang hecht aan kaarten van België en Luxemburg, zal deze versie een interessante upgrade zijn. Voor kaarten van heel Europa is de Falk Routeplanner Europa een goede aanschaf. Een kortingsvoucher voor dit programma wordt meegeleverd bij Easy Travel

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66584

Topicstarter
Ik vraag alleen naar gebruikerservaringen van mensen die Easy Travel pro gebruiken. Ik weet niet wat daar verkeerd aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Anoniem: 66584 schreef op 27 April 2003 @ 19:24:
Ik vraag alleen naar gebruikerservaringen van mensen die Easy Travel pro gebruiken. Ik weet niet wat daar verkeerd aan is.
Ja, laten we dat doen, dan komen er honderden topics over ervaringen met programma's, en dat lijkt me nou niet echt een goed idee :+

En je vroeg om een goed navigatieprogramma, dus niet alleen naar ervaringen van mensen met Easy Travel Pro :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32991 op 27-04-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het topic is hoe dan ook niet helemaal goed van start gegaan, je kan wellicht betere reacties krijgen als je even opnieuw begint, en hier een wat uitgebreidere topicstart doet.

Geef er bijv. even wat specs bij in vergelijking met de concurentie en de vorige versie. En/of een samenvatting van een review zoals die hierboven wordt gelinkt. Een topicstart van een of twee zinnen voor zo'n vraag is wat te kort om een goede discussie te krijgen eigenlijk.

Een opsomming van 'ik vind het leuk' hebben wij en jij niet zo veel aan namelijk. Trouwens: maak je topictitel dan ook even af. Bijvoorbeeld 'Meningen over Easy Travel pro 4' ipv 'Easy Travel pro', maar dat kan vast nog beter :+

Dus tot zo in een nieuw topic ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.