Toon posts:

Innovatek/KLax uitverkoop bij XXlcases.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken naar waterkoeling maar nu kwam ik dit tegen op www.xxlcases.nl de Innovatek uitverkoop, complete set bestaande uit :
- EHEIM 1005 pomp
- Plexiglas waterreservoir voor de EHEIM 1005
- Blackice Pro Radiator Black
- Innovatek CoolRev. 3.0 met P4 klem
- Drie meter PVC slang 8 MM
- Titan fan 120x120x25MM
- Alle benodigde koppelstukjes, aansluitingen en bevestigingsmateriaal
voor 199,00 euro.
Mijn vraag is, is het beter om deze te kopen of even door te sparen voor de DangerDen set ? :
- Eheim 1048 pomp
- DangerDen Maze 3 P4
- Waterreservoir Plexiglas voor Eheim 1046/1048 rev. 2.0
- LiquidIcer Pro Radiator Black
- Klax CorrosieProtect UV-Reactive 100ml
- Twee meter siliconenslang 12MM
- Enermax fan 120x120x25MM met fancontrol
- Alle benodigde koppelstukjes
voor 285,00 euro
Beide voor de P4
Ik ben wel besprekingen tegen gekomen op GOT maar niet echt wat ik zoek

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
ermm..

die innovatek set is wel goed denk ik. Ik denk ook dat het niet uitmaakt welke set je neemt. Ik zou persoonlijk de XXLcases set nemen, omdat die goedkoper is. Het enige minpuntje is het reservoir bij beide sets. Ik heb dat ding zelf gehad en vond het een onding.

Ik zou voor de xxlcases set gaan.

Je zou ook even op www.aqua-computer-systeme.de kunnen kijken, daar hebben ze ook goedkope sets ( ook goede levering naar nederland afaik )

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 16:12

megaleo

Special member

Misschien is dit ook iets voor je? Leuke IA met radiators en fans enzo. :)

Verwijderd

Dat reservoir is echt absoluut klote. Zo ongeveer alle lucht blijft gewoon in je systeem zitten en is gewoon klote. Niet aan beginnen is mijn tip. De rest is overigens wel ok.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:36

Epsilon

Dangerden is uber goed spul
niet kapot te krijgen en presteerd erg goed.

Ik ben persoonlijk nog steeds pro-dangerden :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik een van die systemen neem is het aan te raden het resevoir [bold] niet [/bold] te gebruiken ? Wat is er dan wel aan te raden als resevoir?

Verwijderd

Revision 2.0 ken ik niet, maar die vierkante werken voor geen meter. Het water klotst er zo hard in dat er toch weer lucht inkomt en vrolijk de pomp mee ingezogen wordt. Volgens mij is zon extern reservoir echt vele malen beter om te gebruiken. Maar helaas heb ik er geen ervaring mee omdat ik geen zin had om nog meer geld uit te gaan geven aan die waterkoeling.
Kan trouwens ook wel zijn dat ik 10mm aansluitingen gebruik ipv die 8 van klax zelf, maar veel beter kan het niet zijn.
Verder trouwens een dd maze3 kloontje en de chipset en gpublokjes van mafkees, sloopradiator, eheim 1048 en zeer tevreden.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
dat is ook mijn ervaring. Je krijg je systeem er nooit echt lekker vol mee.

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/414-444G.JPG

dat werkt veel beter..

Verwijderd

Topicstarter
Verder trouwens een dd maze3 kloontje en de chipset en gpublokjes van mafkees, sloopradiator, eheim 1048 en zeer tevreden.
Mja de inkoopactie van mafkees zijn afgelopen, tis wachten op een nieuwe (weet iemand al wanneer), welke sloopradiator heb je??? ik in het grote waterkoelingstopic staan auto's waaruit je goede rad's kunt halen maar welke heb jij? [en als ik niet te lastig ben ff je temps :D]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 00:49 ]

Verwijderd

Kwestie van reviews lezen :) Dit soort topics komen vaak voorbij. Lees eens wat :P Als het nou onbekende sets waren..ok, maar deze setjes zijn wel erg bekend en er is veel info over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.