Toon posts:

Foto uit MS Word overzetten naar b.v. PSP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al een hele tijd 2 foto's uit een Word-Document te kopieren naar b.v. Paint Shop Pro. Dit gaat uiteraard prima, maar ik heb 1 probleem: de kleuren!!
Ik heb een Word document met 2 foto's in 16,7 miljoen kleuren. Als ik met de rechtermuisknop erop klik, kan ik alle opties doen behalve "bewerken"!
Dus ik sleep ze direkt naar het fotobewerkingsprogramma (of ik doe kopieer/plak) en dan krijg ik ze in 8 bits kleur te zien?!
Ik wil ze graag met alle kleuren....hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Verwijderd

Save as html doen in word, het bestand openen in psp

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:13
Heb geen PSP hier, maar in photoshop gaat dit wel goed, dus daarom bedacht ik het volgende : Misschien een wat vreemde manier, maar een screenshot (met Print Screen) maken van je scherm als je de foto's open hebt staan in Word, en dan diezelfde screenshot weer plakken in PSP.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Topicstarter
Gordijnstok: Ik dank u HEEL erg vriendelijk, dit werkt inderdaad!! Enig idee waarom hij die conversie doet van 24-bit naar 8-bit??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 18:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Reaktie op Huntor: Dat heb ik ook geprobeerd maar dan worden ze zo klein...en moet ik ze weer gaan uitsnijden en vergroten :?

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 18:33:
Reaktie op Huntor: Dat heb ik ook geprobeerd maar dan worden ze zo klein...en moet ik ze weer gaan uitsnijden en vergroten :?
Is idd veel werk, gelukkig werkt het HTML opslaan al goed.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

probeer eens kopieren - plakken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 18:36:
probeer eens kopieren - plakken
Ja, dat probeer ik natuurlijk als eerste...en dan krijg ik dus een 8-bits foto in Paint Shop Pro...echt weird. Maar het is gelukt zoals je hierboven kan lezen. Zij het omslachtig; maar het werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 18:32:
Gordijnstok: Ik dank u HEEL erg vriendelijk, dit werkt inderdaad!! Enig idee waarom hij die conversie doet van 24-bit naar 8-bit??
Erm... brak geprogrammeerd :? :+

Verwijderd

zeker weer een Microsoft product dat Office!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Je kon ook een screenshot maken en die in paint zetten of direct in psp en dan bijknippen en klaar is kees!
Pagina: 1