Ik wil een mooie videocd, supervideocd of (evt) dvd-r maken van de vakantie.
Ik ben alleen niet zo heel ervaren op dit gebied.
Ik heb een sony digital 8 camera met dvi, nu heb ik al begrepen dat ik niets kan met dvi,
als de film opgenomen is op een hi8 bandje of wel?
Ik moet dus waarschijnlijk gaan capturen.
Ik heb voor het capturen een wintv pci tv-kaart.
voor het monteren wil ik adobe premiere gaan gebruiken.
kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken, het capturen en overzetten naar een svcd/vcd/dvd-r?
Is het uberhaupt wel mogelijk om met mijn wintv kaart mooie resultaten te krijgen?
waar zou ik het t' beste naartoe kunnen zetten, dvd-r, videocd, svideocd?
met de wintv2000 viewer heb ik mooi fullscreenbeeld dat beeld zou ik graag ook in het eindresultaat willen zien.
Ook wil ik er een mooi menu in maken om naar de video's afbeeldingen te navigeren.
Misschien heb ik een beetje weinig info maar ben benieuwd hoe jullie dat aanpakken dan weet ik met welke handelingen ik het beste kan uitvoeren.
Hardware:
-Amd athlon xp 1500+
-512mb sdram
-120gb hdd
-sony camera
-haupauge wintvkaart (verbonden met camera d.m.v svideo kabel)
Ik ben alleen niet zo heel ervaren op dit gebied.
Ik heb een sony digital 8 camera met dvi, nu heb ik al begrepen dat ik niets kan met dvi,
als de film opgenomen is op een hi8 bandje of wel?
Ik moet dus waarschijnlijk gaan capturen.
Ik heb voor het capturen een wintv pci tv-kaart.
voor het monteren wil ik adobe premiere gaan gebruiken.
kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken, het capturen en overzetten naar een svcd/vcd/dvd-r?
Is het uberhaupt wel mogelijk om met mijn wintv kaart mooie resultaten te krijgen?
waar zou ik het t' beste naartoe kunnen zetten, dvd-r, videocd, svideocd?
met de wintv2000 viewer heb ik mooi fullscreenbeeld dat beeld zou ik graag ook in het eindresultaat willen zien.
Ook wil ik er een mooi menu in maken om naar de video's afbeeldingen te navigeren.
Misschien heb ik een beetje weinig info maar ben benieuwd hoe jullie dat aanpakken dan weet ik met welke handelingen ik het beste kan uitvoeren.
Hardware:
-Amd athlon xp 1500+
-512mb sdram
-120gb hdd
-sony camera
-haupauge wintvkaart (verbonden met camera d.m.v svideo kabel)
[ Voor 10% gewijzigd door Dnc1n op 27-04-2003 18:27 ]