Toon posts:

Ik zoek zo'n cd-label ding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me ma ging vandaag helemaal uit dr naat, stond zowat me kamer in 2-en te stuiteren, dat het een pleuris zooitje was en dat ik is me cd's op moest gaan ruimen en in de goeie hoesjes doen, blabla. Maarjah ik weet de goeie hoesjes niet, de helft van die cd's weet ik niet eens wat het is. Maar ik dacht zelf aan zo'n labeller voor cd's. Maar waar koop ik zo'n ding beetje goedkoop. Met papier erbij enzo, dat ik gelijk kan gaan plakken. Bij de Vobis proberen ? ofzo...

Verwijderd

Je kunt toch gewoon alleen de hoesjes cq index printen en op de cdr's met een stift schrijven waar ie bij hoort?

Of je gebruikt een cd-catalogiseer programma (lol) en gooit de hoesjes weg :D

Verwijderd

Topicstarter
Jah da's ook een id, maar ik gebruik ongeveer 16 verschillende soorten cd-r's door elkaar, en ik wil het, als ik het dan moet opruimen, maar gelijk netjes uit laten zien.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vobis heeft inderdaad van die dingen, maar de kijkshop of dixons heeft ze ook of je kijkt bij de computerboer om de hoek.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een computerboer, 2 uur met openbaar vervoer :( Dus dat wordt Dixon's. Nou heb ik wat te doen morgen, toch vrij :)

Verwijderd

Gewoon bestellen via www.opussupplies.nl
heb je het morgen in huis

kan je er gelijk alle stickers bij doen.

press-it nemen!!

succes

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb ookzo'n setje, koste me F25,- op de HCC dagen vorig jaar, inc. 100 labels, software en zo'n centreet ding :)

Verwijderd

Heb je hier echt nou GOT voor nodig? of is het gewoon om iets op deze site te zetten :+

Ik denk dat het het laatste is, dit onderwerp slaat echt nergens op Close it!
Pagina: 1