Toon posts:

PCTV loopt vast bij kanalen zoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug mijn pc geformateerd en nu ben ik pctv aan het instaleren. Alles werkt perfect en gaat goed. Maar op het moment dat ik automatisch kanalen ga zoeken of van videostandaard veranderd loopt het programma vast. Dit gebeurt ook als ik hem afsluit. Kan hem dan op geen een manier afsluiten en het geluid gaat gewoon door (hardwarematig). Handmatig toevoegen en composiet etc. doet het gewoon. En hiervoor deed ie het altijd :O

Ik heb pctv webinstall 501 met de patch 5.1
Vidkaart: PoV ti4200 (met 2 monitors nview)
Moederplank: a7v8x

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Werkt quickscan wel?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
nee ook niet

Verwijderd

welke operating systeem? ME XP 98???
Heb jij wel directX 8 geinstaleerd. Anders eerst DX 8.0 installeren.
Gebruik de PCI slot die direct naast de AGP-slot niet voor de PCTV!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP pro gebruik ik. Ik heb directx 9 geinstalleerd. En hij zit in het goede pci-slot daarom deet ie het eerst ook wel...

Verwijderd

Heb jij misschien veel programma op achtergrond lopen (virus scanner, kazaa, gain etc...)?
allemaal eventje uitzetten. Werkt het nog niet, dan moet je de pctv software uninstall uitvoeren. Dan PC uitzetten en dan opnieuw de webinstall 5.01 installeren. En dan opnieuw PC uitzetten!!!!! Dan pas de 5.10 update uitvoeren.

succes!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen prakzooi op mijn pc :P laatste x dat ik dat deed was het weg pc. Ik heb ook al de software 3x geinstalld waarvan 1x elke keer herstarten en zelfs chkdsk (niet dat dat veel nut had) Ook de update heb ik uitgevoerd ...

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
DSCaler werkt mischien wel. Heeft ook veel mooier beeld.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de tip ik zal het zo eens even bekijken
Pagina: 1