Je titel klopt dus niet, je zoekt namelijk niet, je laat mensen zoeken, wat eigenlijk net niet helemaal de bedoeling van dit forum is
[titelchange]Zoek drivers voor mij, want google.com is mij vreemd[/titelchange]
Snap je?
[ Voor 72% gewijzigd door Kippenijzer op 27-04-2003 17:32 ]
www.driverguide.com
even zoeken op www.google.com helpt ook nog wel eens
kort samengevat: Het is hier geen helpdesk die even wat drivers voor je uitpoept zonder dat jij er ook maar enige moeite voor hebt gedaan
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Laat duidelijk zijn dat dat voor iedereen in dit topic geld!
ftp://ftp.3com.com/pub/nic/3c90x/3c90x1.exe
[ Voor 21% gewijzigd door Glashelder op 27-04-2003 17:36 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
nou heeft ie toch mooi het antwoord van je gehaddual-zip schreef op 27 april 2003 @ 17:35:
iedereen is hier te verdomd om zelf ook maar een beetje te zoeken. Lame vindt ik dat
ftp://ftp.3com.com/pub/nic/3c90x/3c90x1.exe
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
niet van mij...
[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 27-04-2003 17:37 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
dreeke, bedoelde je ook mijn reactie hier? Want dan moet ik dus gewoon meer met smillies gaan spelen, voor mij was het iig ironsich bedoelt, niet zozeer bot...
[ Voor 7% gewijzigd door Kippenijzer op 27-04-2003 17:38 . Reden: offtopic tag added ]
De 3c59x serie is er volgens mij bij win2k al uitgeknikkerd.
Bad luck, buddy... voor 9 euro bij de computershop om de hoek een nieuw kaartje kopen.
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...
Ze kosten inmiddels 6 euro!
Om effe heel eerlijk te zijn; waar heb jij in godsnaam gezocht dan?Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 17:59:
ik ben nie verdomd om het te zoeke want ik heb gezocht
en dat eerlijke: ik geloof er helemaal niets van!
[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 27-04-2003 18:00 ]
weer probere? nee hoor ik dacht dat je hier vrage enzo kon stelledreeke schreef op 27 april 2003 @ 17:36:
[...]
nou heeft ie toch mooi het antwoord van je gehadDus probeert ie het ws. volgende keer weer
Hijs nieuw hier zie ik, dus heeft ws alle regeltjes niet doorgelezen... [Moet bekennen dat ik dat zelf ook nog nooit heb gedaan, ben ook door schade en schande wijs geworden [alhoewel...
Maargoed, dan weet je dat dus
OC / CM - Begint eer ge Bezint
nou dan geloof je het tog niedual-zip schreef op 27 April 2003 @ 18:00:
[...]
Om effe heel eerlijk te zijn; waar heb jij in godsnaam gezocht dan?
en dat eerlijke: ik geloof er helemaal niets van!
en ja ben nieuw dat zal het wel wezen dat ik het niet wist
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 18:06 ]
Verwijderd
n00b? so what zal je zelf ook wel geweest zijn: en ik heb hem gewonne op een beurs en zat geen software bij daarom vroeg ik hetVerwijderd schreef op 27 April 2003 @ 18:06:
heb je GVD een van de duurdere en beter ondersteunde netwerkkaart, en dan kun je geen drivers vinden? wat een nOOb ben jij zeg, ik heb er geen andere woorden voor.
Verwijderd
leer je merken kennen jonguhVerwijderd schreef op 27 april 2003 @ 18:08:
[...]
n00b? so what zal je zelf ook wel geweest zijn: en ik heb hem gewonne op een beurs en zat geen software bij daarom vroeg ik het
Verwijderd
ik ga hier niet eens verder op in.Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 18:10:
merke kenne? waarom
1: Welk merk is het? (bv 3com
2: probeer www.3com.nl /.com /.net of iets dergelijks
3: zoek op die site naar Drivers & Support of Drivers/Support
Fabrikant heeft geen site? Zoeken op www.driverguide.com (login: driver pass: all)
Oja, raadpleeg de FAQ's bovenaan elke fora voor je een topic opent
Waar is koffie en waar is predator?
[ Voor 19% gewijzigd door Glashelder op 27-04-2003 18:16 ]
oke zal ik doen voortaan
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 18:20 ]
maar dar er mensen die zo zielig gaan zeiken omdat ze volgens hem dan weer niet goed genoeg hebben gezocht valt me wel vaker op.
zoals dit.
------------------------------------------------------------------------------------
frank2kill schreef op 27 April 2003 @ 18:06:
heb je GVD een van de duurdere en beter ondersteunde netwerkkaart, en dan kun je geen drivers vinden? wat een nOOb ben jij zeg, ik heb er geen andere woorden voor.
------------------------------------------------------------------------------------
dit soort reacties is gewoon zielig.
wat ervan zeggen oké,
maar die dit soort dingen tikken moete ze nooit meer helpen gewoon.
IdieAloth
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Bovendien valt die reply onder de Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics en hij is derhalve in overtreding.NakedOne_NL30 schreef op 27 April 2003 @ 18:21:
Dat hij het mischien niet kon vinden gebeurd wel vaker.
maar dar er mensen die zo zielig gaan zeiken omdat ze volgens hem dan weer niet goed genoeg hebben gezocht valt me wel vaker op.
zoals dit.
frank2kill schreef op 27 April 2003 @ 18:06:
dit soort reacties is gewoon zielig.
wat ervan zeggen oké,
maar die dit soort dingen tikken moete ze nooit meer helpen gewoon.
Verder lijkt het me een goed idee om dit topic te laten zitten, en te wachten op Koffie en/of Predator en zij het anders een HGA/HGM
edit: doel je nou op mij NakedOne_NL30 ???
[ Voor 4% gewijzigd door Glashelder op 27-04-2003 18:27 ]
die zo zeiken hier hebben thuis denk ik niks te zeggen.
kunne ze hier op het forum ff iemand afzeiken zodat ze zich groot en sterk voelen.
IdieAloth
Yep, ik ga hier lekker mensen die het absoluut niet verdienen afzeiken omdat ik thuis niets te vertellen heb, echt goed van je dat je in mijn hoofd kan kijkenNakedOne_NL30 schreef op 27 April 2003 @ 18:25:
nog 1 met zo'n reactie,
die zo zeiken hier hebben thuis denk ik niks te zeggen.
kunne ze hier op het forum ff iemand afzeiken zodat ze zich groot en sterk voelen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()