Hoi ik heb een erg vervelend probleem met de PC versie van Final Fantasy 7. Tijdens sommige gevechten "casten" een paar beesten een soort van sleep spell waarnaar de game blijft hangen. De muziek enzo blijft gewoon doorspelen maar ik kan voor de rest niks meer doen. Ik heb de PC gewoon een tijdje aanlaten staan kijken of de spell na een tijdje uitgewerkt zou zijn maar zelfs na 2 uur bleef het spel gewoon hangen. Ik kan er soms voorbij komen als die beesten die spell niet casten maar 9 van de 10 keer doen ze het wel. Ik moet dus heel tijd resetten en dan weer (op goed geluk) proberen en hopen dat ie die spell niet cast. Ik kom dus op deze manier niet verder (ik zit in de slums) en het is ERRUG frustrerend. Ik kep alle patches geprobeerd gegoogled etc. Ik heb andere videokaart drivers geprobeerd andere soundkaart drivers software mode en nog steeds niks... Iemand een idee? of hetzelfde probleem?
Mijn specs : AMD XP 1600+, MSI GeForce 4 Ti 4200, SB Live (niks overgeclocked en laatste det drivers)
Voor de rest doet de game het prima!
Mijn specs : AMD XP 1600+, MSI GeForce 4 Ti 4200, SB Live (niks overgeclocked en laatste det drivers)
Voor de rest doet de game het prima!