Toon posts:

c&c generals start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pas geleden had ik c&c generals geinstallerd en werkend, nouja...
Na een 10 / 15 min spelen liep HEEL m'n systeem vast en moest ik resetten.
Aangezien m'n videokaart gruwenlijk warm werdt (+/- 70 graden) heb ik extra koeling aangebracht. hierna hing de pc pas na 20 / 30 min (GPU temp +/- 50 / 55 grades).

Dit is zo een paar dagen doorgegaan totdat windows NIKS meer wou doen.
Toe heb ik windows opnieuw geinstalleerd en alle drivers (nieuwste versies) geinstalleerd. Ook is windows volledig upgedate, en een bios update gedaan.

Toen dat allemaal gedaan was heb ik c&c generals weer geinstalleerd, maar tijdens het opstarten van het spel kreeg ik de melding: "Kan entypoint van procedure GetRawInputDeviceInfoW niet vinden in DLL-bestand USER32.dll".

Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte niet.
Ook in de search kon ik niets vinden...
Ik heb wel een programma via de search gevonden dat controlleerd of er fouten op m'n systeem zijn, maar die geeft niets aan.
Orgineel gebruik ik een Audigy player geluidskaart, maar die heb ik al vervangen door m'n onboard geluid, maar dat werkte ook al niet.
45min googlen heeft ook al geen suc6 opgeleverd, dus nou als laatste hoop leg ik het bij jullie neer.

specs:
AMD 1900+
MSI K7T266A
Asus V8200 G3 Ti500 (64MB)
Onboard geluid.
40Gig Maxtor 7200rpm ATA 133 Harde schijf
AOpen brander 32* 12* 48
Lite-on cd-rom / DVD
(heb beide geprobeerd, maar helpt ok al niet).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 16:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand hoe dit kan komen of liever hoe ut opgelost kan worden???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte niet.
Ook in de search kon ik niets vinden...
Ik denk dat je iets in je registry mist. Uninstall het spel eens helemaal, kijk dus ook eens in je registry. Probeer anders eens een regcleaner en installeer dan Generals weer eens.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
vandaag was het nog leuker...
ik heb het spel verwijderd (met de uninstall natuurlijk)
daarna reg cleaners er overheen gehaald.

en als laatste gerestart...
daarna wou ik opnieuw installeren en kreeg ik tijdens de installatie al de melding : "Error: -1610 De configuratiegegevens voor dit product zijn beschadigd. Neem contact op met het ondersteuningspersoneel."

ps : er is ABSOLUUT geen krasje te bekennen op de cd-rom
zelfs niet met een vergrootglas...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 17:33 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Een cd hoeft niet zichtbaar beschadigt te zijn om beschadigt te zijn hoor. Mount je cd anders eens met Daemon Tools en kijk of je vanaf je hardeschijf wel normaal kan installeren.

The devil is in the details.

Verwijderd

Heb je je pc (processor of videokaart) toevallig overgeclocked??

Probeer anders eens met WinXP! En ik zou ook niet gelijk alles gaan updaten... Gewoon hele schijf formatteren (dus niet over een bestaande installatie heen)

Dan goede videokaart drivers, nieuwste directx en het noodzakelijke natuurlijk...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik d8 redelijk op de hoogte te zijn in de pc wereld, maar wat houd het mounten van m'n cd in??
en hoe doe ik dat?
wat zijn deamon tools en waar zijn die te halen?

m'n pc is VOLLEDIG NIET overgeclocked...
en ik doe een volledig nieuwe installatie pas als LAATSTE redmiddel.
want dat kost me weer een hoop tijd ed.

Als ik mijn cd-rom naar mijn HD copier dan krijg ik geen enkele melding, dat doet ie mooi...
als ik um installeer dan krijg ik de zelfde meding als dat ik vanaf de cd installeer, en m'n hd kan nog 7 gig op , MINIMAAL
dus das het probleem niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 01:25 ]

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem als bavariaboy,
ik kon C&C generals spelen allemaal heel leuk enzo maar hij viel naar lang spelen uit zomaar ik heb de laatste videokaart drivers en directx 9 versie maar hij werkt nog steeds niet.o ok mijn systeem begon te flippen Blue screens e.d. ik heb windows 2000 opnieuw geinstalleerd en niets werkt
vet vaag... :(
Pagina: 1