Ik heb sinds kort mijn eigen winkel (cd's en lp's) en heb een nieuwe computer nodig.
Nu heb ik mij al een aantal jaren niet meer met laatste ontwikkelingen van computers bezig gehouden, dus nu was mijn vraag of jullie mij zouden kunnen adviseren met het samenstellen van goede stabiele computer die ik voor mijn zaak kan gebruiken.
Toen ik een paar jaar geleden namelijk een computer kocht was het 1 en al ellende, omdat de betreffende winkel er een zooitje van had gemaakt, d.w.z. ze hadden hardware gebruikt die niet met elkaar samen konden.
Budget ligt tussen de 1500 en 2000 euro.
Voeding:
Moederbord:
Hard drive (2x, 1 voor backup)
CD-ROM:
CD-Writer:
Geluidskaart:
Grafische kaart:
Floppy Drive:
ZIP Drive:
Webcam:
Processor:
Scanner:
Printer (kleuren laser):
Mocht ik nog iets over het hoofd gezien hebben, elk advies is welkom.
Ik ga naast winkel verkoop ook internet verkoop doen en heb dus ook een digitale camera nodig. Kwaliteit foto's is erg belangrijk. (Camera zit trouwens niet in het budget, daar is apart geld voor gereserveerd.)
Ik zit qua besturings systeem nog te twijfelen tussen 2000 en XP.
Alvast hartelijk bedankt.
Nu heb ik mij al een aantal jaren niet meer met laatste ontwikkelingen van computers bezig gehouden, dus nu was mijn vraag of jullie mij zouden kunnen adviseren met het samenstellen van goede stabiele computer die ik voor mijn zaak kan gebruiken.
Toen ik een paar jaar geleden namelijk een computer kocht was het 1 en al ellende, omdat de betreffende winkel er een zooitje van had gemaakt, d.w.z. ze hadden hardware gebruikt die niet met elkaar samen konden.
Budget ligt tussen de 1500 en 2000 euro.
Voeding:
Moederbord:
Hard drive (2x, 1 voor backup)
CD-ROM:
CD-Writer:
Geluidskaart:
Grafische kaart:
Floppy Drive:
ZIP Drive:
Webcam:
Processor:
Scanner:
Printer (kleuren laser):
Mocht ik nog iets over het hoofd gezien hebben, elk advies is welkom.
Ik ga naast winkel verkoop ook internet verkoop doen en heb dus ook een digitale camera nodig. Kwaliteit foto's is erg belangrijk. (Camera zit trouwens niet in het budget, daar is apart geld voor gereserveerd.)
Ik zit qua besturings systeem nog te twijfelen tussen 2000 en XP.
Alvast hartelijk bedankt.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find