Jamo power 160R speakers probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
hey mensen wij hebben hier thuis 2 Jamo speakers met een mooie bezuing enzo alleen de grote speaker bij alle 2 werkt niet meer zoals ie moet.. de rubberenrandjes om de speakers heen zijn verrot geworden en zijn eraf.

De speakers zitten nu zeg maar zonder rubberen randjes waardoor die bij lage bassen gaan trillen en een irritante geluid maken..

is het mogelijk om die rubberenrandjes ergens te kopen en eraan vast te maken ofzo??

hier een plaatje van een ander Jamo speaker terr illustratie!!
Afbeeldingslocatie: http://www.jamo.com/consumer/products/images/speakers/P0465.jpg

dus dat zwarte ding wat je om die speakers ziet bedoel ik.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

JWO

moet je je speakers laten reconen, kan je volgens mij niet zelf doen, weet niet of het nog wel waard is..

• Dextourius
waarom niet?? het zijn 2 grote forse speakers hoor, met houten behuizing enzo (dus niet die speakers van het plaatje!!!!!

hmm hoeveel gaat dat reconen kosten denk je?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

JWO

zoek eens op got naar "reconen" ;)

Verwijderd

reconen gebeurt over het algemeen alleen met erg grote dure subwoofers. Ik denk dat het wel erg oude speakers zijn want wat ik me kan herinneren is dat die randjes van rubber waren en nu uitgedroogd zijn. Tegenwoordig drogen ze niet zo snel meer uit. Ik denk dat je wel nieuwe woofers kan krijgen. Maar of het lonend is moet je zelf bepalen

• Dextourius
jah ze zijn best wel oud en me vader had ook verteld dat ze heel vaak gebruikt zijn enzo hmm ff zoeken op reconen :)

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Ik zou zeggen bel (of bezoek) eens je favoriete audio zaak en vraag hen of ze iets voor je weten, maar er iets aan doen zou ik zeker. Ik ken het type zo niet (te lui om te googlen sorry), maar als het inderdaad serieuze zuilen zijn dan kan het het toch wel waard zijn om te repareren.

Ik wil me niet eens voorstellen hoe het zo klinkt ;)

Verwijderd

ik had vroeger 2 jamo's uit de compact series. Die ik keihard had opgeblazen. Ik kon toen 2 nieuwe woofertjes bestellen bij Jamo. Is wel lang geleden hoor.

Verwijderd

Dat zwarte ding heet een surround.

Verder is het searchwerk,

Dit topic bijvoorbeeld: Bass speakers brokkelt af :/

• Dextourius
machielk schreef op 27 April 2003 @ 22:58:
Ik zou zeggen bel (of bezoek) eens je favoriete audio zaak en vraag hen of ze iets voor je weten, maar er iets aan doen zou ik zeker. Ik ken het type zo niet (te lui om te googlen sorry), maar als het inderdaad serieuze zuilen zijn dan kan het het toch wel waard zijn om te repareren.

Ik wil me niet eens voorstellen hoe het zo klinkt ;)
l0l het zijn best wel grote speakers met ook een mooie voorkant enzo al zeg ik het zelf :) ik had ook op google naar die speakers gezocht maar die kon niks vinden.

ik heb al via de search ook bv deze topic gevonden: Waar het beste m'n speaker laten repareren?/? en daar staan wel wat nuttige sites enzo :)

tnx

Pagina: 1