Toon posts:

Windows ME + busmaster??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows ME ginstalleerd
maar nu wil ik mij busmaster driver installeren van VIA maar die zijn er blijkbaar nog niet, dus mij computer loopt zo traag als de :(:( heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem en die van win 95/98 doen het niet! :( :( :(

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Heb ook Win ME en heb gewoon de laatste VIA drivers erop gezet. Geen problemen mee.

Verwijderd

Topicstarter
naja dus niet he

Verwijderd

Win Me geinstalleerd, dan via drivers installen en dan aanvinken van DMA (eerst loopt ie te zeiken dat controller niet ondersteunt en schijven ook niet, gewoon aanvinken en het werkt)

Verwijderd

Al geprobeerd, maar hij wil die Via drivers niet eens installeren :( En als ik het aanvink zegt die dat die DMA niet ondersteunt en als ik hem dan toch aanvink en opnieuw opstart doet die het nog niet :( en ik heb het wel in mijn bios aangezet!

Verwijderd

WME geinstalleerd daarna de VIA 4in1 drivers geinstalleerd. 't zootje loopt als een tiet. Zie verder het DMA verhaal van CB...

Verwijderd

Topicstarter
ik kan die 4in 1 drivers niet eens installeren :(:(
ook de normale busmaster niet
;(

Verwijderd

Vervelend progje dat ME. Had soortgelijk probleem met internetsharing. Kreeg ik er maar niet op. WME nog eens er gewoon overheen geinstalleerd, en wat denk je? Het werkte! (Met welk OS heb ik dat meer gehoord ? o ja, windows 95, windows 98)

Verwijderd

Ik heb Win Me er ook al een keer weer overheen geinstalleerd maar het helpt nog steeds niet :( Waardeloos!
Pagina: 1