Toon posts:

Lite-on 16102b & 90min?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He.. ik heb al het hele net af gezocht om mijn probleem op te lossen, maar niks ziet er uit te werken.

ok probleem is als volgt:

werk met Nero 5.5.10 (oudere heb ik geprobeerd)
Lite-on 16102b IDE
en heb Platinum 90min (800mb)

op een of andere vage reden zegt Nero dat me 90min maar 80min is en met branden geeft hij dus de melding dat me medium te klein is voor de data die ik wil branden..

Nu heb ik ergens verweg de firumware gedownload en geruikt (OS0k.. was de nieuwste uit de lijst) maar tog geen sucses..

weet iemand dit probleem op telossen...

PS, disc at ones & expert functie in Nero, andere software (cd-rwin, cd mate, winoncd, incd) heb ik ook al geprobeerd..

Please help :? :| :X ;(

Verwijderd

90 min CD's worden ook op mijn Lite-on 16102b niet herkent. in Nero moet je idd bij expert features de maximum CD-length verhogen naar 90 minuten... dat zou moeten werken

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat staat zover ik weet wel goed :(.. maar bij de CD(info) zegt tie ijskoud :( 702mb tewijl er echteen 800mb cdtje is de drive zit..???

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-03 15:17

MrDry

Desperados!

Dat zegt mijn liteon ook hoor...maar als je zoals hierboven uitgelegd overburn aan zet in nero zal ie altijd blijven zeggen dat het maar een 700 mb cdr is maar vraagt dan of je wil overburnen....

Levert bij mij geen problemen op....ook niet met 100 min cd's

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Topicstarter
MrDry schreef op 28 April 2003 @ 15:49:
Dat zegt mijn liteon ook hoor...maar als je zoals hierboven uitgelegd overburn aan zet in nero zal ie altijd blijven zeggen dat het maar een 700 mb cdr is maar vraagt dan of je wil overburnen....

Levert bij mij geen problemen op....ook niet met 100 min cd's
Jah dat begrijp ik.. ik heb de expert functie op over burn staan, maar ik krijg geen overburn scherm :( ik krijg gewoon ijskoud gelul over dat wat ik branden wil tegroot is voor de cd...

en firmware had ik al geupdate.. check boven..

Verwijderd

Topicstarter
het grappige is ik heb nu net van liteonit.com een proggie gedownload dat smartburn checked... en daar staat:

Norminal Capacity: 79m 59s 74f (702.83mb)

en daar onder staan:

Dics in drive Minifacturer maybe: RiTEK (90min)

hoe vaag is dat?

dus hij herkent de cd wel.. maar geeft tog ijskoud door dat ik niet kan overburne in nero...

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Gewoon Disc at once aanvinken ipv Track at once,
en voila je kan overburnen.

Stond vast al ergens in andere topic.

"Soylent Green is people!"

• SkyStreaker
  • Laatst online: 12:41

SkyStreaker

Move on up!

Wat firmware's & optische opslagmedia betreft, is dit echt een van de betere sites/fora (naast GoT/T.Net, serieus) om te bezoeken - ik raad je dan ook aan om deze site/ dit forum niet ongemoeid te laten.

http://forum.firmware-flash.com/portal.php / http://firmware-flash.com :)

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 28-04-2003 21:15 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
GrrRon schreef op 28 April 2003 @ 21:07:
Gewoon Disc at once aanvinken ipv Track at once,
en voila je kan overburnen.

Stond vast al ergens in andere topic.
jah grappig.. ik kan dat nergens aan of uit vinken.. :(

• SkyStreaker
  • Laatst online: 12:41

SkyStreaker

Move on up!

Heb je al eens gedacht een wellicht een ander brandproggie? WinOnCD ofzow?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:02
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 21:55:
[...]

jah grappig.. ik kan dat nergens aan of uit vinken.. :(
Als je de cd gaat branden moet je "geen multisessie" selecteren dan kun je bij de branden tab selecteren tussen TAO, DAO en DAO/96.

Verwijderd

NitWit Schreef:
PS, disc at ones & expert functie in Nero, andere software (cd-rwin, cd mate, winoncd, incd) heb ik ook al geprobeerd..
en hier
jah grappig.. ik kan dat nergens aan of uit vinken..
Heb je nu wel of geen disc at once geprobeerd?
Pagina: 1