PII Koeler per se met warmtesensor

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Heeft de PII-koeler perce een warmte sensor nodig? Zo ja waar kan ik nog zo'n koelertje kopen?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nee, is niet per se nodig.
Alleen als je de warmte wilt weten natuurlijk.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Nee hoor, je kan er een op zetten, maar of het nuttig is, dat is een ander verhaal, gewoon een koeler er opzetten en mooi wat pasta er tussen, fannetje erop en klaar is prog-konijn ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Nee, die hebben ze niet per se nodig; PII's hebben een eigen thermal diode :) Elke SECC(2) HSF zal volstaan (kijk dus wel even welk formaat je hebt)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Abbadon schreef op 27 april 2003 @ 12:53:
Nee, die hebben ze niet per se nodig; PII's hebben een eigen thermal diode :) Elke SECC(2) HSF zal volstaan (kijk dus wel even welk formaat je hebt)
Kunnen PII wel door hitte doorfikken :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Kunnen PII wel door hitte doorfikken :?
offtopic:
Ja dat kenne ze helaas zeker, benodigdheden : PII, Gare fan op je Heatsink, Kleine overklok van 233Mhz naar 333Mhz, warme zomerzon, kamer op het zuiden. Idiale omstandigheden.....??????, nou het is me overkomen :+

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 27-04-2003 22:47 ]

Right for all the wrong reasons.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik schroef op p2's tegenwoordig gewoon een 80mm antec fannetje van 6 euro. dat gaat prima op die giga slot heatsink. en anders met wat tai wraps. maakt weinig herrie en gaat eeuwig mee.

Verwijderd

Als hij spontaan uitvalt weet je dat hij te warm is. Als hij goed loopt, gewoon zo laten. Let wel op dat je altijd opstart met een cooler op je proc !

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

* Glashelder beukt verder met z'n P4 :o

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Heerlijk die vakkennis united :). Grote dank, ik gaat het stekkertje onder het fannetje zonder warmtesensor solderen!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1