Toon posts:

Pingtijden online games met ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat bij m'n ouders thuis misschien over enkele maanden ADSL komt [inderdaad; zo'n actie van 'ik-wil-ook-adsl-in-mijn-kutdorp.nl'], begin ik mij nu af te vragen: welke provider?

In principe boeit het mij niet zo heel veel, ik zit zelf op kamers met m'n eigen internetverbinding, maar het wordt voornamelijk gebruikt door mijn online-game-verslaafde broer. Vanuit mijn oogpunt heb ik liever XS4ALL [newszilla :*)], omdat ik toch nooit games speel. Maar mijn broer boeit de downloadsnelheid in principe niet zoveel, als hij maar een lage pingtijd heeft voor z'n games.

Bestaat er veel verschil tussen de ping-tijden van de verschillende ADSL-providers? En dan met name tussen XS4ALL vs. HCCnet vs. Wanadoo.

Want met ISDN is mijn ervaring dat er een groot verschil zit tussen de pingtijden en de provider; zo heeft HCCnet een beduidend lagere ping bij games dan Wanadoo.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 12:23 ]

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Ligt eerder aan de kwaliteit van de dischtbijzijnde DNS server.

dikzak

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Advies nodig over KPN ADSL providers.... welke voor te game

Hier staat alles in wat je nodig hebt, als je daarnaast van speedtest de resultaten erbij pakt dan weet je meer dan voldoende. :)
Chello200 schreef op 27 April 2003 @ 12:24:
Ligt eerder aan de kwaliteit van de dischtbijzijnde DNS server.
Ehm nee, ik denk dat je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Een dns server heeft niks met de pingtime te maken.

[ Voor 42% gewijzigd door Attilla op 27-04-2003 12:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ow, had die topic niet eens gevonden met de search....

Dom, dom dom.... |:(
Ik voel iets aankomen wat rijmt op kapotje... :D

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

kijk en vergelijk...http://www.speedsuite.net/speedsuite/Provider/

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:05
Als je via de actie van www.ookadsl.nl jezelf aangemeld hebt, heb je weinig keuze...

De kleine lettertjes hiervan zijn dat je dan OF Het Net OF Planet moet nemen..
Kunnen geïnteresseerden in ADSL zich ook aanmelden voor ADSL van andere providers dan van Planet Internet of Het Net?

Nee, via de site ookadsl.nl kunnen de mensen alleen een keuze tussen Planet Internet en Het Net maken. De actie is een initiatief van deze beide providers.
En bij het aanmelden:
Bij deze verklaar ik een ADSL-abonnement van Planet Internet of Het Net te nemen zodra ADSL op mijn adres leverbaar is.
Al met al: Als je jezelf aangemeld hebt op die site dan gedwongen keuze :(

Anders zou ik persoonlijk voor XS4All kiezen, maar daaroor kun je beter speedtest oid gebruiken, om een vergelijking te zien

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 12:27:
Ik voel iets aankomen wat rijmt op kapotje... :D
Hmm... ff denken hoor... slotje? :+

[ Voor 4% gewijzigd door intoxicated op 27-04-2003 13:59 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.