Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Bureaublad -> Eigenschappen -> Vormgeving -> Geavanceerd en dan bij alle dropdowntjes de bold van tekst afhalen
http://flickr.com/photos/itommy/
Beeldscherm eigenschappen ---> vormgeving en dan BOLD uitschakelen
edit:
telaat
telaat
[ Voor 21% gewijzigd door Armageddon_2k op 27-04-2003 12:21 ]
Dat is dus het vreemde van dit, het staat allemaal UIT!
Want zoals ik al zei, had ik al geprobeerd
Want zoals ik al zei, had ik al geprobeerd
nee dat staat er niet
, wij hebben et over de vormgeving van je desktop niet over je resolutie
Verwijderd
Heb je het probleem ook in Veilige Modus? Misschien anders eens proberen nieuwe videokaart drivers te installeren?
ja snap ik, ik had het ook over de kleurenschema, maar het staat inderdaad niet helemaal duidelijk
Maar goed, het is dus niet de oplossing
Maar goed, het is dus niet de oplossing
ik denk eigenlijk niet dat dit aan de drivers zal liggen, denk eerder dat een in Mr. gates probleempje is, je hebt verder geen virussen ofzo gedownload he de laatse tijd?, mabey dat er iets mis is met je standaard lettertyp ofzo, probeer es een ander lettertyp te kiezen, dus niet standaard. doetie et dan nog?
fontje wisselen.
Heb je het dan nog, is een font een beetje brak.
Heb je het dan nog, is een font een beetje brak.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het zijn niet alle letters dus ik denk dat hij ergens niet goed ingesteld staat, want de font binnen bijv. IE zijn wel gewoon
|>
Ik heb wel een programma verwijdert, misschien dat die iets heeft achtergelaten.Armageddon_2k schreef op 27 april 2003 @ 12:33:
ik denk eigenlijk niet dat dit aan de drivers zal liggen, denk eerder dat een in Mr. gates probleempje is, je hebt verder geen virussen ofzo gedownload he de laatse tijd?, mabey dat er iets mis is met je standaard lettertyp ofzo, probeer es een ander lettertyp te kiezen, dus niet standaard. doetie et dan nog?
Maar ik heb inmiddels de oplossing, een heel ander kleurenschema, met "nieuw" kleurenschema rebooten, ander weer terug naar het oude en dan weer rebooten anders werkt het blijkbaar niet
Pagina: 1