Budget Headset

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb genoeg topic's gevonden over headsets, degenen die daar aangeboden worden zijn meestal rond de €45 (bv de Plantronics Audio 90 Headset )

Nu zoek ik er ook een, maar ik heb deze eigenlijk alleen nodig voor wars, dus ben ik niet van plan een dure aan te schaffen.

Wat zijn nu goede budget headsets?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik heb een labtec axis 302.. voldoet perfect...gebruik hem ook alleen voor wars
was toen €20,00 bij mycom.. wel compleet analoog..

USB is makkelijker.. maja. als je geluidskaart extra analoge uit/inganegen heeft...
ik heb boxen en headset tegelijk aangesloten en het werkt super
(heb een soundblaster live)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Heb zelf ooit voor een i-netcafe project de plantronics audio 40 headsets aangeschaft, geven prima geluid en zijn van goede kwaliteit, als je het wat goedkoper zoekt kom je uit bij trust ..die heeft ook headsets voor een zachte prijsje

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik heb een sb-live 5.1 oem

Usb poort zit bij mijn pc aan de achterszijde, dan maakt het volgens mij ook weinig uit of ik hem in de usb poort of in de geluidskaart steek.

Die trust headsets zijn inderdaad niet duur, maar hoe staat het met de kwaliteit?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

USB headsets zijn altijd stukken duurder, zit namelijk een eigen geluidskaartje ingebakken.

Als je hem alleen gebruikt voor tijdens een war te zeveren dan is de kwaliteit meer dan genoeg.. meestal zijn die zever programmatjes zoals TS, RW, Battlevoice ofzo de beperkende factor qua kwaliteit.

En als je je game geluiden mixt met die voice zooi wordt het meestal toch al niet dendered dat geluid.

[ Voor 14% gewijzigd door MRic3 op 27-04-2003 13:49 ]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik denk toch dat het de trust gamer headset wordt.

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.nl/_images/products/300/12094.jpg

Staat helaas niet in de pricewatch. Iemand die toevallig weet waar ze die verkopen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Wat zijn nu goede budget headsets?
Lees even het wat moet ik kopen stukje in de policy. Eerst zelf ff op zoek gaan, dan pas op GoT vragen gaan stellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.