[BSPLAY] Desktop Mode

Pagina: 1
Acties:

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 15:27
Hoi,

In BSPLAY zit een functie om een film af te spelen op Desktop Mode. Dit houdt kortgezegd in dat de film wordt afgespeeld op de achtergrond van je bureaublad. De pictogrammen staan dan dus vóór het beeld.

Als je in Windows XP de computer vergrendelt (Windowstoets-L) verschijnt er een inlogvenster en blijft de achtergrond van je bureaublad gewoon zichtbaar. Maar als ik een film in Desktop Mode afspeel, en ik vergrendel de computer dan is deze niet te zien. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

niet...
De vergrendeltoets heeft juist als eigenschap dat alle informatie op de computer niet getoond wordt aan anderen terwijl je weg bent, dat is het hele idee er achter (onbevoegden die een emailtje kunnen lezen dat jij net open had staan).
De enige kans die je eens kan wagen is een kijkje nemen in het register om te zien of er een waarde aan gekoppeld is voor het locken en wel of niet laten zien van draaiende programma's. Als je die mazzel hebt dan is het een kwestie van je register tweaken.

Waarom wil je dit eigenlijk?

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• yohan
Just 4 fun :)

Ik wil verder niet dat andere vensters getoond worden. Het typische is dat de bureaublad-achtergond wel zichtbaar is. En volgens mij wordt die achtergrond gewoon vervangen door het filmfragment.

Het zou idd iets met registersleutels kunnen zijn... Maar dan doe ik graag nogmaals een beroep op de GoT-ters hier :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

heb naar aanleiding van je vraag eens wat in XP register zitten neuzen en weet inmiddels wel dat de enige waarde die ik kon vinden betreft of de windowstoets+l lock is uit te zetten maar meer eigenschappen heeft het niet.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• yohan
Toch bedankt voor je moeite dan VageGast. Voor meer reacties houd ik me aanbevolen. :)