Ik heb alweer een hele tijd geleden een bestelling geplaatst bij een webshop voor (o.a.) een Sweex wireless usb nic (maar nog steeds niet ontvangen
) . Bij die shop hadden ze 2 wireless nics van het merk Sweex op de prijslijst staan. De ene was echter veel goedkoper dan de andere (weet exacte prijsverschil zo even niet). Na een mailtje vertelde de verkoper dat het een nieuwer model betreft die goedkoper is, en bovendien kwalitatief net zo goed.
Nu zag ik in een recent nummer van een pc magazine een advertentie staan van Sweex, met daarbij een plaatje van de USB wireless nic die ze nu verkopen. Dit blijkt echter maar een klein pendrive-achtig apparaatje te zijn, itt de oudere versie welke volgens mij veel groter was en een antennetje en een kabeltje heeft (om het apparaat een beetje te kunnen richten).
Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met die nieuwe versie van de sweex usb wireless nic? Is het idd zo'n klein apparaatje en gaat dat niet ten koste van het bereik?
ps. op de sweex site staat dit plaatje nog:

terwijl ie er op de nieuwe advertentie meer zoiets uitziet:
Nu zag ik in een recent nummer van een pc magazine een advertentie staan van Sweex, met daarbij een plaatje van de USB wireless nic die ze nu verkopen. Dit blijkt echter maar een klein pendrive-achtig apparaatje te zijn, itt de oudere versie welke volgens mij veel groter was en een antennetje en een kabeltje heeft (om het apparaat een beetje te kunnen richten).
Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met die nieuwe versie van de sweex usb wireless nic? Is het idd zo'n klein apparaatje en gaat dat niet ten koste van het bereik?
ps. op de sweex site staat dit plaatje nog:

terwijl ie er op de nieuwe advertentie meer zoiets uitziet: