Hallo,
ik heb een scriptje voor dingen te koop te zetten voor een vereniging. Het werkt goed, alleen ik krijg wat rare foutmeldingen.
http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=1638 (<<< Source)
Als ik iets doe toevoegen krijg ik dit :
Maar ze zijn toch echt CHMOD 777, die bestanden. Maar nogmaals, hij werkt wel gewoon
.
En als ik doe bieden krijg ik dit :
Het lijkt mischien die spatie bij hjoh .dat , maar dat is een variabele :
$file = fopen($data,"a-");
Hij deed het in het begin helemaal niet, ik heb hem nu dus eigenlijk werkend alleen die lelijke foutmeldingen blijven.
Mischien dat jullie wat weten, ik word er gek van, vooral omdat het script gewoon werkt
ik heb een scriptje voor dingen te koop te zetten voor een vereniging. Het werkt goed, alleen ik krijg wat rare foutmeldingen.
http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=1638 (<<< Source)
Als ik iets doe toevoegen krijg ik dit :
code:
1
2
3
4
5
| Warning: fopen("hjoh.php","a-") - Permission denied in /ext/s/su/**/html/koop/tekooptoevoegen.php on line 88 Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/tekooptoevoegen.php on line 89 Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/tekooptoevoegen.php on line 90 |
Maar ze zijn toch echt CHMOD 777, die bestanden. Maar nogmaals, hij werkt wel gewoon
En als ik doe bieden krijg ik dit :
code:
1
2
3
4
5
6
| Warning: fopen("hjoh .dat","a-") - Permission denied in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 82 Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 83 Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 84 Er is geboden op hjoh . Klik hier om terug te gaan. |
Het lijkt mischien die spatie bij hjoh .dat , maar dat is een variabele :
$file = fopen($data,"a-");
Hij deed het in het begin helemaal niet, ik heb hem nu dus eigenlijk werkend alleen die lelijke foutmeldingen blijven.
Mischien dat jullie wat weten, ik word er gek van, vooral omdat het script gewoon werkt
[ Voor 11% gewijzigd door Thunde® op 27-04-2003 11:50 ]