[PHP]Te Koop script, werkt maar rare foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

Topicstarter
Hallo,
ik heb een scriptje voor dingen te koop te zetten voor een vereniging. Het werkt goed, alleen ik krijg wat rare foutmeldingen.

http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=1638 (<<< Source)

Als ik iets doe toevoegen krijg ik dit :

code:
1
2
3
4
5
Warning: fopen("hjoh.php","a-") - Permission denied in /ext/s/su/**/html/koop/tekooptoevoegen.php on line 88 

Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/tekooptoevoegen.php on line 89 

Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/tekooptoevoegen.php on line 90

Maar ze zijn toch echt CHMOD 777, die bestanden. Maar nogmaals, hij werkt wel gewoon :| .

En als ik doe bieden krijg ik dit :
code:
1
2
3
4
5
6
Warning: fopen("hjoh .dat","a-") - Permission denied in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 82 

Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 83 

Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 84 
Er is geboden op hjoh . Klik hier om terug te gaan.

Het lijkt mischien die spatie bij hjoh .dat , maar dat is een variabele :
$file = fopen($data,"a-");

Hij deed het in het begin helemaal niet, ik heb hem nu dus eigenlijk werkend alleen die lelijke foutmeldingen blijven.

Mischien dat jullie wat weten, ik word er gek van, vooral omdat het script gewoon werkt :|

[ Voor 11% gewijzigd door Thunde® op 27-04-2003 11:50 ]

Mijn spec's | Modelbouwforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat doen die twee sterretjes in je pad? Verder ligt het volgens mij wel aan de spatie; dat het een var is maakt niets uit; als de spatie niet in de filenaam zit zal hij deze niet vinden. Doe eens
PHP:
1
 $file = fopen(trim($data),"a-");
:?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
Spider.007 schreef op 27 April 2003 @ 11:55:
Wat doen die twee sterretjes in je pad? Verder ligt het volgens mij wel aan de spatie; dat het een var is maakt niets uit; als de spatie niet in de filenaam zit zal hij deze niet vinden. Doe eens
PHP:
1
 $file = fopen(trim($data),"a-");
:?
die sterretjes is gewoon de site naam, anders is het spam ;) .

Maar als ik dat van jou probeer, krijg ik dit :

PHP:
1
2
3
4
5
6
Warning: fopen("hjoh .dat","a-") - Permission denied in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 82

Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 83

Warning: Unable to find file identifier 0 in /ext/s/su/**/html/koop/bieden.php on line 84
Er is geboden op hjoh . Klik hier om terug te gaan.

En toch houd hij die spatie ergens in vast, en dat bestandje hjoh.dat staat ook nergens op de FTP server, maar het rare is dat het script gewoon werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan het zijn dat "hjoh .dat" niet bestaat; en dat PHP deze aan probeerd te maken in de map (waar hij wellicht geen rechten in heeft?)
'a' Open for writing only; place the file pointer at the end of the file. If the file does not exist, attempt to create it.
Moet het trouwens niet
PHP:
1
fopen("hjoh .dat","a");
zijn :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
Spider.007 schreef op 27 April 2003 @ 12:07:
Kan het zijn dat "hjoh .dat" niet bestaat; en dat PHP deze aan probeerd te maken in de map (waar hij wellicht geen rechten in heeft?)

[...]
Moet het trouwens niet
PHP:
1
fopen("hjoh .dat","a");
zijn :?
_/-\o_ Heel erg bedankt, ik had de hele map niet CHMOD 777 gegeven, nu werkt hij dus wel _/-\o_ Bedankt _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Thunde® op 27-04-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
oftewel topic kan gesloten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

Thunde® schreef op 27 April 2003 @ 12:23:
oftewel topic kan gesloten worden :)
Oftewel jij moet een keer de FAQ lezen zodat jij weet wanneer topics gesloten worden en wanneer niet.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1