Murphy was an optimist
Verwijderd
dit heeft nix te maken met de grote van het packet maar met de idel tijd van de proc, als je hem namelijk eerst haast niet gebruikt en later zwaar belast kan dit verschil komen :D:D:D:DOp woensdag 22 november 2000 14:37 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Ik heb een erg groot verschil in keyrate namelijk eerste packet Ruim 2Mkeys/s volgende packet 93Kkeys/s .... Hoe kan dit ik, weet dat er verschil is tussen packets maar zo groot ? Ik werk met de Client voor DOS.
Groeten,
koetje@isonshuisdier.nl
Ik draai de DOS client in DOS de computer doet niets / kan niets doen tijdens het draaien. Heb alleen HIMEM.SYS en RAMDRIVE.SYS geladen ........Op woensdag 22 november 2000 15:32 schreef raver het volgende:
[..]
dit heeft nix te maken met de grote van het packet maar met de idel tijd van de proc, als je hem namelijk eerst haast niet gebruikt en later zwaar belast kan dit verschil komen :D:D:D:D
Murphy was an optimist
Ik heb het probleem op twee systemen. Zowel een Athlon (900) als een Pentium III (733)Op woensdag 22 november 2000 16:20 schreef Mr_Atheist het volgende:
Noem eens wat specs...
Nog even ter informatie de Benchmark gaat wel goed !!
Murphy was an optimist
Pagina: 1