Toon posts:

XP Shares benaderen vanaf 2003 server.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetvolgende probleem. Ik kan vanaf mijn 2003 server bak niet de shares benaderen op mijn xp machine (Draai een domain). Heb wel de gebruiker waarmee ik op de server werk in de optie share bij de xp bak toegevoegd. Maar hij wil echt niet. Andersom werkt het allemaal prima ....

iemand enig idee

Verwijderd

Topicstarter
Heeft nou werkelijk niemand hier problemen mee .... onder server 2000 liep alles als een trein en nu heb ik dit ?!

Verwijderd

Wat voor foutmelding krijg je dan ?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 11:26:
Heeft nou werkelijk niemand hier problemen mee .... onder server 2000 liep alles als een trein en nu heb ik dit ?!
FAQ Forumgedrag - Not-done
Zou je alsjeblieft pas na 24 uur willen kicken ;).

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

kun je je werkstation wel pingen op naam dns naam netbios naam.. ga eens basis troubleshooten.. en kom met eventmeldingen van je server (system &application log)

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gebruiker heeft wel rechten op share...
... Maar heeft 'ie ook rechten op ntfs?

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

Topicstarter
FirmPete schreef op 27 april 2003 @ 13:23:
Gebruiker heeft wel rechten op share...
... Maar heeft 'ie ook rechten op ntfs?
Het is echt supervaag ..... ik kan van mijn werkstation (xp pro) wel de shares op de server (2003) benaderen .... kan ook internetten en dus pingen en alles.
Ik zie ook in de domein omgeving alle pc's ....

Alleen als ik op het werkstation klik kom ik er niet op ..... (vanaf de server)

En dat terwijl ik op de shares van mijn werkstation wel de gebruiker Administrator (op het netwerk - dus niet lokaal) heb geselecteerd. Hier log ik ook mee in op server ..... !?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 16:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 16:15:
[...]

Het is echt supervaag ..... ik kan van mijn werkstation (xp pro) wel de shares op de server (2003) benaderen .... kan ook internetten en dus pingen en alles.
Ik zie ook in de domein omgeving alle pc's ....

Alleen als ik op het werkstation klik kom ik er niet op ..... (vanaf de server)

En dat terwijl ik op de shares van mijn werkstation wel de gebruiker Administrator (op het netwerk - dus niet lokaal) heb geselecteerd. Hier log ik ook mee in op server ..... !?
Ben nu verder .... heb via het mappen van drives in my computer weten aan te loggen op mijn werkstation .... via change user logon .... en nu kan ik wel alles bekijken .... ook via netwerk omgeving ... echt vreemd
Pagina: 1