nog een scheef draadje!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
nieuws: Verizon moet P2P-aanbieder binnen 14 dagen bekendmaken?

:Y) het is niet echt reactie gerelateerd, meer het draadje zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Heb er wat puntjes tegen aan gegooid. Er zit best wel wat interessants tussen maar +3 is echt het hoogste wat er mag staan.

Edit:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=754272
Deze post is naar mijns inziens tochj wel +2/+1 waard. Daarom heb ik hem ook +0.45 Interessant gegeven. Maar helaas hij staat nog niet op 1, wie helpt mij mee :) ?

[ Voor 50% gewijzigd door Alex op 27-04-2003 12:35 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hij is misschien best interessant, maar heeft niets te maken met het nieuwsitem. De kwalificatie Off-topic vind ik dan ook zeer terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

polaris schreef op 27 April 2003 @ 12:42:
Hij is misschien best interessant, maar heeft niets te maken met het nieuwsitem. De kwalificatie Off-topic vind ik dan ook zeer terecht.
Second that. Best een aardig stukje, maar hoort hier niet helemaal thuis... :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Ja persoonlijk vond ik hem nog wel een 1 waard maar opzich staat hij nu op 0 goed :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart